TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• King of Pop er død! R.I.P. Michael Jackson

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #331447  av chris

celicagt4205nord skrev:jackson har vel egentlig vært "død" i flere år nå,om han ikke hadde død nå hadde vel comebacket tatt livet hans,han var jo tross alt 50 år,synd han måtte gå bort,håper han blir husket som den store artisten han var å ikke som den pedoen han var!
Så lenge han ikke er dømt for noe som har med pedofili å gjøre, så kan man like gjerne droppe slike kommentarer..

Stor artist var han. Etter min mening den største. Og salgstallene sier også "den største".
 #331452  av hmsilset

celicagt4205nord skrev:
chris skrev:Ser ut som det er bekreftet:

Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.

-edit-
da har også CBS bekreftet dette.

R.I.P. :(
jackson har vel egentlig vært "død" i flere år nå,om han ikke hadde død nå hadde vel comebacket tatt livet hans,han var jo tross alt 50 år,synd han måtte gå bort,håper han blir husket som den store artisten han var å ikke som den pedoen han var!
Han er vel ikke dømt for noe, så vær litt forsiktig der om du ikke liker å bli kalt pedo selv!!
 #331456  av celicat23

hmsilset skrev:Han er vel ikke dømt for noe, så vær litt forsiktig der om du ikke liker å bli kalt pedo selv!!
Han er ikke dømt for han bestakk familiene så det ikke ble noen rettsak ut av det. Selv om en eldre mann som har hatt en forsmak for og ha fremmede små gutter sove over hos seg betaler millioner for og komme seg unna en rettsak etter at små gutter har sovet med han, hvor han hadde hemmelige rom som gjorde at de kunne "leke" i fred i så... Nei, det er nok ikke veldig sannsynlig at han var pedo.

Syns det er fint hvordan folk legger sunn fornuft til side bare fordi det omhandler en person som gjøre noe de liker spesielt godt. Selv om det omhandler små uskyldige barn, så er den sterke voksene personen i saken plutselig viktigst og beskytte - i motsettning til alle andre saker hvor det er en helt ukjent person som har gjort det samme, og han må tas!

Men jeg er nok bare litt krass i min omtale av han her. Det er vel bare jeg som har gått med den troen av at eldre menn har ingenting med og sove med små gutter de ikke kjenner. Det er vel egentlig en ganske vanlig sak. Kjenner mange fedre som bare har lånt ut sønnene sine til fremmede menn så de kan sove sammen... Eller, nei... Nei, jeg kjenner ingen som ville gjort det. Og hvorfor ikke? Tja... MJ har aldri vært og spurt, for da ville det vært HELT ok. Han lagde jo flott musikk. Kan ikke være pedo da. Det er faen steike meg helt umulig det.
 #331459  av hmsilset

Er faktisk enig med deg, men vi kan vel rakke ned på folk imens de lever.Må bare beklage at jeg ikke kan dømme ett menneske for noe når ikke en domstol har gjort det.Hadde jeg vært 100% sikkerpå noe sånt så hadde jeg vel tatt første fly og kaldkvælt fyren for lenge siden.Hva har vel alle dere som er overbevist om misbruket gjort? egentlig bare gitt faen tenker jeg. Det er faktisk værre.
 #331461  av celicat23

Akkurat som at du ikke vil gjort noe som helst om han ble dømt, så har ikke vi som er sikre på at han er pedo gjort noe heller. Du har ikke vært og gjort noe med lomme mannen, josef fritzel eller andre heller regner jeg med....? :wink:

Men samme kan det være... Foreldrene tok i mot penger av MJ for og holde kjeft, så til og med for dem var ikke disse unga verdt noe. Så da skal i vertfall jeg bare gi faen :D

Han er dæv. Buh-bye.
 #331516  av chris

celicat23 skrev:Akkurat som at du ikke vil gjort noe som helst om han ble dømt, så har ikke vi som er sikre på at han er pedo gjort noe heller. Du har ikke vært og gjort noe med lomme mannen, josef fritzel eller andre heller regner jeg med....? :wink:

Men samme kan det være... Foreldrene tok i mot penger av MJ for og holde kjeft, så til og med for dem var ikke disse unga verdt noe. Så da skal i vertfall jeg bare gi faen :D

Han er dæv. Buh-bye.
Det er riktig det, at han betalte for å slippe rettsak en gang for mange år siden. Men man ser jo hvordan det gikk når han nektet å betale. Da ble det rettsak, og det tok knekken på artistkarrieren hans, han gikk under økonomisk. Han ble frikjent på alle punkter - og nei - han betalte ikke noen for å slippe unna. Men han burde kanskje gjort det, når man ser hvordan rettsaken tok på han som person og artist - til tross for at han tydeligvis var uskyldig. Tror det var riktig av han å betale ut første gangen selv om han evt måtte være uskyldig.
 #331565  av marlboro1310

chris skrev:
celicagt4205nord skrev:jackson har vel egentlig vært "død" i flere år nå,om han ikke hadde død nå hadde vel comebacket tatt livet hans,han var jo tross alt 50 år,synd han måtte gå bort,håper han blir husket som den store artisten han var å ikke som den pedoen han var!
Så lenge han ikke er dømt for noe som har med pedofili å gjøre, så kan man like gjerne droppe slike kommentarer..

Stor artist var han. Etter min mening den største. Og salgstallene sier også "den største".

Kunn ikke vært mere enig, har vokst opp med musikken hans jeg også...hadde alle kasettene, og har nå alle cder og dvder som er å oppdrive...har var virkelig konge, definitivt...
Snart 1 mrd solgte album...dvs si at nesten 1 av 6 personer i verden har ett eller annet MJ musikkmateriale på eiendommen sin. Spørreundersøkelser har sagt at 99% av verdens myndige befolkning vet hvem MJ er. Den manglende % ligger hos totalt sosialt samfunnsmessige retarderte mennesker som Urdu-Maggo som ikke har sett en TV.
Verken Beatles eller Elvis er i nærheten av salgstallene til MJ...noe som i seg selv er en prestasjon helt utenom det vanlige. Respect MJ King.

"No mere mortal can resist, the evil of the Thriller"
 #332098  av inzane2012

celicat23 skrev:

Han er dæv. Buh-bye.

eeeh, blir ikke det litt feil å si at ungene ikke var verdt noe?? dem var vel verdt det MJ måtte punge ut for å hindre at saken kom til retten vel?? og for alt vi VET, så er det godt mulig foreldrene faktisk utpresset MJ...
Når man er ett sånt ikon som han med så mye peng, så tror jeg mann gjør alt mann kan for å hindre at noen eller noe ødelegger det på ett blunk...

Mannen var en stor artist, ingen kan benekte for det, hadde ikke han 7 sanger inne på topp 10 på en gang borte i usa og?
Så hva han har gjort på privat livet er en sak, men som artist er han den største som noen gang har vert...
 #332099  av celicat23

inzane2012 skrev:eeeh, blir ikke det litt feil å si at ungene ikke var verdt noe?? dem var vel verdt det MJ måtte punge ut for å hindre at saken kom til retten vel?? og for alt vi VET, så er det godt mulig foreldrene faktisk utpresset MJ...
Hvis unga dine har blitt rævpult av en kar, og du tar i mot penger for og la være å plage han om det - uansett mengde penger da så betyr ikke unga dine en dritt for deg.
 #332108  av chris

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:eeeh, blir ikke det litt feil å si at ungene ikke var verdt noe?? dem var vel verdt det MJ måtte punge ut for å hindre at saken kom til retten vel?? og for alt vi VET, så er det godt mulig foreldrene faktisk utpresset MJ...
Hvis unga dine har blitt rævpult av en kar, og du tar i mot penger for og la være å plage han om det - uansett mengde penger da så betyr ikke unga dine en dritt for deg.
Dette er jeg faktisk helt enig i. Blir egentlig som å selge ungene.
 #332122  av marlboro1310

Billboard USA atm nr1.-nr10 = Michael Jackson...har aldri skjedd før.

helt ekstremt for en musikalsk innflytelse den mannen har hatt...

K.I.N.G