TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Advarsel: Modiride.com / shift-lock.net

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #331415  av ArildM

MVP har vel bare motordeler o.l og Takakaira hadde et sugent søkesystem, bladde en stund i siden men fant ikke den vingen jeg tenkte på... Jaja.
 #331488  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev: De to nevnte nettsidene skaffer hvaenn dere måtte ønske for mer eller mindre alle japanske bilmerker, og vel så det..
Nåh det var vel å ta litt hardt i :)
Skriver man en personlig melding til de om hva du måtte ønske, så skaffer de det meste :)
 #331499  av sindrejl

cameleon skrev:
sindrejl skrev:
cameleon skrev: De to nevnte nettsidene skaffer hvaenn dere måtte ønske for mer eller mindre alle japanske bilmerker, og vel så det..
Nåh det var vel å ta litt hardt i :)
Skriver man en personlig melding til de om hva du måtte ønske, så skaffer de det meste :)
hmm så de selger på mail bestilling også ja, kan være kjekt å vite..
 #331500  av sindrejl

ArildM skrev:MVP har vel bare motordeler o.l og Takakaira hadde et sugent søkesystem, bladde en stund i siden men fant ikke den vingen jeg tenkte på... Jaja.
prøv greenline.jp, nengun.com og rhdjapan.com
 #331504  av mr2storbrua

sindrejl skrev:hmm så de selger på mail bestilling også ja, kan være kjekt å vite..
Har alltid skrevet mail når jeg har bestilt fra mvp. Hyggelige folk, og får raskt svar når man sender mail i åpningstiden. Får litt rabatter også dersom man bestiller en del deler av gangen :D
 #336314  av ArildM

Bare for å få det rett slik at jeg ikke gir noen ufortjente klager så ordnet firmaet opp og jeg fikk varene. Vingen ser bra ut, uten at jeg har sjekket passformen på den.

Vil uansett ikke ha handlet med dette firmaet igjen med mindre det er siste utvei, de er trege og jeg måtte mase mye for å få varene mine.
 #337249  av Xlr8

da gikk jeg og i fella og handler av en på modiride.com ingen problem og få kontakt så lenge de var snakk om jeg skulle ha noe deler.
men nå er de ingen kontakt og få har vell gådt 3uker siden jeg bestilte ingen sporings nr eller noe=(

dukker nok opp men er sykt iriterende:P
har heldivis betalt med paypal så alt er ikke tapt:P
 #337254  av Zepticon

cameleon skrev:http://www.takakaira.com
HATER sånner flash sider! :evil:
Greit det er superfancy og lådi dådi, men er helt håpløse å bruke.
Neste gang de skal fikse ny side så bør dem ansette en webdesigner som faktisk veit hva han driver med. Browse bildeler ved hjelp av bilder?
Og hva er greia med at du velger merke-produsent-biltype, og ikke merke-biltype-produsent?

De kan ha så bra service dem vil, men når siden er så råtten som det der så gidder ikke jeg å handle derifra:)

/rant over
 #337279  av ArildM

Gikk selv til Paypal og ba om pengene tilbake, da kom plutselig Modiride fort inn på banen igjen, og de sa at alt skulle ordnes (igjen...). Da avsluttet jeg tvistesaken på Paypal.com, men det gikk ytterligere noen uker før jeg fikk noe mer info fra Modiride.

Uansett, poenget her er at du aldri kan "gjenåpne" en tvistesak, så pass deg for dette! Har du avsluttet en tvistesak får du i utgangspunktet aldri mer hjelp fra Paypal til å få pengene tilbake. Paypal gir da pengene som er reservert til selger.

Du må bare henge i å mase på folka, dem er sinnsykt trege, men i alle fall i mitt tilfelle så gikk det bra til slutt.
 #337330  av inzane2012

ja må si takakaira sine sider ble litt vel vanskelig og trege å navigere gjennom etter dem oppdaterte sidene sine, di gamle sidene demmers var mye enklere og mer oversiktelig å bla gjennom...
 #337709  av Xlr8

ArildM skrev:Gikk selv til Paypal og ba om pengene tilbake, da kom plutselig Modiride fort inn på banen igjen, og de sa at alt skulle ordnes (igjen...). Da avsluttet jeg tvistesaken på Paypal.com, men det gikk ytterligere noen uker før jeg fikk noe mer info fra Modiride.

Uansett, poenget her er at du aldri kan "gjenåpne" en tvistesak, så pass deg for dette! Har du avsluttet en tvistesak får du i utgangspunktet aldri mer hjelp fra Paypal til å få pengene tilbake. Paypal gir da pengene som er reservert til selger.

Du må bare henge i å mase på folka, dem er sinnsykt trege, men i alle fall i mitt tilfelle så gikk det bra til slutt.

paypal på banen wips så var de et sporings nr i inboxen min:P
helt utroligt varer som er på lager tar 1 månde og få sendt:P
 #337770  av sindrejl

Xlr8 skrev:
ArildM skrev:Gikk selv til Paypal og ba om pengene tilbake, da kom plutselig Modiride fort inn på banen igjen, og de sa at alt skulle ordnes (igjen...). Da avsluttet jeg tvistesaken på Paypal.com, men det gikk ytterligere noen uker før jeg fikk noe mer info fra Modiride.

paypal på banen wips så var de et sporings nr i inboxen min:P
helt utroligt varer som er på lager tar 1 månde og få sendt:P
IKKE steng paypal saken før du faktisk har fått produktet.. du får ikke gjenåpnet den som folk sier her :)