TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica MKI

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330554  av jacquelin

Så en blå Celica MKI i Åros og på Spikkestad i dag! Tror det var liftback også. :D Drømmebil! Hehe. Er det noen her inne sin? Skulle gjerne tatt en nærmere titt. :roll:
 #331539  av jacquelin

:D Bilen kom faktisk innom naboverkstedet, så da fikk jeg tatt bilder. :D

Bilde
 #331581  av tojo

:D Tok du flere bilder av den :P Begynner å bli få slike langs veiene. Alle bilder av slike er "gull" verd. :D
 #331614  av jacquelin

Har et par til. :D Skal få dem ut innen et par dager.

Jepp er minimalt av dem desverre, denne er i tillegg i veldig god stand. Gikk igjennom eu-kontroll uten problemer. :D Bilen er visst lagret inne i 12 år, så solgt, så lagret tre år til, før nåværende eier kom. Hehe.
 #331630  av tojo

Venter spent på flere bilder :P du må få eieren til å registrere seg på forumet(om han ikke allerede er det)
Har selv en slik bil stående(prosjekt) så hadde vært morro å kommet i kontakt med flest mulig Celica oldschool eiere.
 #331942  av jacquelin

Skal prøve å få han til å registrere seg neste gang jeg ser han. :) Hadde vært veldig kult om det kom flere med veteran- Toyotaer ja. :) Sånn generellt. :P Siden ikke alle har Celica. :P

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

( men siden jeg ikke vet hvordan man får mindre bilder, :oops: så blir de kuttet på høyre side... )
 #331950  av ArildM

Kommer frem hele bildene her ;)

Holder på med min Corolla Coupe 71mod for tiden, den skal lakkes VW Jazz Blå i morgen om alt går etter planen :)
Har tatt litt bilder så det blir prosjekttråd etter hvert :)
 #331958  av lexusmann

Tror det kommer litt an på hvor stor oppløsning du har på skjermen din...kommer hele her også... :wink:
 #331985  av jacquelin

Hehe hmmm.... Skal ikke påstå jeg kan data. :P
ArildM skrev:Kommer frem hele bildene her ;)

Holder på med min Corolla Coupe 71mod for tiden, den skal lakkes VW Jazz Blå i morgen om alt går etter planen :)
Har tatt litt bilder så det blir prosjekttråd etter hvert :)
Høres bra ut! :D Håper bildene kommer kjapt da! :)
 #332002  av ArildM

Ser meg oftest i en tåke av pussestøv om dagen, men prøver å få tatt noen bilder underveis.
Skal ordne tråd når alt er ferdig :) Er under tidspress siden det er meldt regn tirsdag :?
 #332026  av jacquelin

Viktig med dokumenasjon på jobben. :D

Får satse på at været holder seg til bilen er klar da! :) Må nesten gjøre det. :P