TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• St185 selges BILLIG

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #331293  av ErikG

Har nå funnet ut at jeg skal prøve å selge bilen min som den står nå. Står for øyeblikket uten motor da den forrige røyk på rådebank. Har komplett motor satt sammen kasse som står ved siden av. Alt for å få den i gang følger med. Bare mangel på arbeidslyst som gjør at jeg nå velger å se om noen kan tenke seg å ta over.

Motor som følger med har bla, alle pakninger skiftet, oppgradert toppakning, oppgradert regreim, ny strammer og løpehjul, ny vannpumpe, ny oljepumpe, ARP topplokks studs. TD06 turbokit med ekstern wastegate og downpipe, TVIS spacer for fjerning av TVIS, Ogura clutch med letta svinghjul, manuell boostcontroller, fuelcut defender, EGR block off plater, stor frontmonter intercooler, turbotimer med ledningsnett til bil.

Bilen har ellers fult bodykit, fjernet antenne og visker på bakluke, Seibon carbonpanser, 16 alu vinterhjul, 17 alu sommer hjul, 25mm spacere bak, D2 coilovere, alle foringer i forstilling skiftet til polyforinger. En del i bakstilling skiftet til poly, resten følger med, 2,5'' mongoose eksos hele veien, cusco fjærbeins stag, cusco avstiverstag under foran, forholdsvis nye skiver og klosser foran og bak. Nye lenkearmer bak. EU godkjent i år.

Bilde
Bilde
 #331764  av thyfire

Har du noen pris ant.?? :)
 #331825  av Gt-4-Ever

Kunne du vurdert og selge enkeltdeler? Er interessert i moongose eksosanlegget og fmic.
 #331888  av 4A-GE

Hei

Du har brukt dagesvis på å bytte alle pakningene på motor. Men du gidder ikke bruke de 2-3 timene det tar å hive den nedi? :roll:
Noe lukter fissent der. :P