TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2, mk2, med mk3 turbomotor

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #331804  av MrSnurr

Heisann!

Lurte på om det finnes håp om å få registrert en mr2 mk2 med Turbomotor i fra mk3?
Noen som har gjort dette før?
 #331808  av tojo

Turbomotor fra MR2 MK3? det tror jeg ingen har...men at dem har konvertert sin MK3 til turbo ja,men ikke orginalt levert fra Toyota.
 #331809  av marlboro1310

får du det godkjent av BT så skal du få en singel av Ronan Keating i posten av meg...
 #331824  av Sven

Er ikke snakk om en Rev. 3 turbomotor da???
 #331874  av marlboro1310

om jeg skal tolke posten på nytt med litt godvilje så vil jeg tro at vedkommende ønsker å ha en MR2 Mk2 med Gen3 turbomotor lovlig regga etc...
 #331882  av mr2storbrua

marlboro1310 skrev:om jeg skal tolke posten på nytt med litt godvilje så vil jeg tro at vedkommende ønsker å ha en MR2 Mk2 med Gen3 turbomotor lovlig regga etc...
Da er svaret at han ikke kan få det godkjent pga avgasskravene. Han kan derimot si at han har en 2.gen motor, BT ser ikke forskjell.
 #331916  av MrSnurr

marlboro1310 skrev:om jeg skal tolke posten på nytt med litt godvilje så vil jeg tro at vedkommende ønsker å ha en MR2 Mk2 med Gen3 turbomotor lovlig regga etc...
Stemmer dette!
mr2storbrua skrev:Da er svaret at han ikke kan få det godkjent pga avgasskravene. Han kan derimot si at han har en 2.gen motor, BT ser ikke forskjell.
Så det fungerer ikke å bytte/sette på katalysator ?
 #331918  av marlboro1310

Er bare å ta en prat med Biltilsynet, så får du nok svar på det du måtte begjære. Og det ligger utallige poster angående turbokonverteringer her inne.