TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit mr2 mk1

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330779  av hmsilset

stoppa i fartskontroll i møre og romsdal på grensa mot oppland på tv2 nyhetene.Noen her? Er kontroll der ukentlig.Kjør pent.øh,eller sakte :D
 #331481  av hmsilset

Anders gullstein skrev:Ehm..jau

:) Hvordan gikk det da? Trenger ikke snakke om det om du ikke vil :wink:
 #331489  av Terjen

SÃ¥ dette jeg og. SÃ¥ veldig kjent ut den bilen ja... :)
De sa vel noe sånn som: "Der var ett til førerkort" på reportasjen, så regner med den røyk.. :?
Men får håpe du får den fort igjen da..
 #331579  av villejan

Hva skjedde Anders? gikk det litt fort i svingene eller?
 #331642  av Anders gullstein

Jeg overså et 60 sone skilt, med enorme følger. 87 i 60 gikk ikke å snakke seg unna.

Kjipe greier, spesielt nå som været er helt nydelig :(

Regner med å være uten i 3 mnd. Vanligvis hadde jeg aldri kjørt den veien, men siden Oppdølsstranda utenfor Sunndalen var steng pga ras igjen, så hadde jeg ikke valg. Var på vei ned til NSK sitt heldagsbanetreff på Våler, men det gikk rett til helvette. Men skal man ryke, så må man ryke med stil. Heldigvis kom han svensken i Rolls\n og tok seg av intervju biten.
 #331649  av ArildM

Fanden så kjipt da, 2km over grensen til å miste lappen blir det vel?

Hadde vel litt over 90 på speedometeret så du viste vel hva du holdt på med.
Kan være glad det ikke ble verre :)
 #331650  av hmsilset

Det var trist gullstein..Er vannvittig mange lapper som ryker på denn plassen.Husker at radaren var kobla til autoværnet jevnlig der siden begynnelsen av 80 tallet.
 #332012  av Anders gullstein

Var rimelig sikker på at jeg kjørte i 80 sone, så ventet bot når jeg så gullars vinke meg inn. Så faktisk ikke på speedometeret, men regner med at det var tett opp i 100.