TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330567  av ArildM

Satser du på å bli snappet opp av ett eller annet talenbyrå innenfor fotografi snart eller? :mrgreen:
 #330577  av celicat23

ArildM skrev:Satser du på å bli snappet opp av ett eller annet talenbyrå innenfor fotografi snart eller? :mrgreen:
Hadde noen gitt meg jobb som fotograf så hadde jeg sugd... blitt skikkelig glad :lol:
 #330589  av sindrejl

celicat23 skrev:
ArildM skrev:Satser du på å bli snappet opp av ett eller annet talenbyrå innenfor fotografi snart eller? :mrgreen:
Hadde noen gitt meg jobb som fotograf så hadde jeg sugd... blitt skikkelig glad :lol:
:mrgreen: :mrgreen:

men jeg vet av flere som tjener GODE penger nå og starta som freelance og en god hjemmeside, og tar ikke nærheten så gode bilder som deg
 #331515  av celicat23

Kom på at jeg ikke har tatt noe foto's på natta på en lang stund, så dro ut med a4'en med mål og gjenskape dette bilde jeg tok for noen år siden av audi tt'n jeg hadde da:

Bilde

Alltid gøy og kunne sammenligne sine egene biler på denne måten :D

Bilde

Og for de som har hengt seg helt opå i HDR: det er ikke noe HDR i dette bilde, slapp helt av :roll:
 #331544  av sindrejl

celicat23 skrev:Det her er ikke så seriøst.. Bytta endelig ut mine gamle sony mdr-f1 høretelefoner med noen nye sony MDR-XB700 og tok ett bilde :)
Nå fikk jeg lyst på nytt headset, har et litt slitt mdr v700dj. Vondt å ha på i lengden
 #331577  av ArildM

Likte det første av de to best, det er mere din stil.

Stylinga på din bil mot linjene på den nye A4 så høvelig likt ut
 #332023  av Supramk3turbo

He he, å her har du bare fikset litt på selve kamera på bilde. Slike øyne har du??
 #332095  av hmsilset

det selvportrettet er skikkelig bra :D Du,jeg har vært på en nedlagt gård nå og tatt bilder av mr2n min.Ble litt mørke bilder,men tror de kan bli meget bra med bittelitt redigering :D Tar du imot ett eller flere bilder på mail og fikser litt på? Om du vil leke litt med dem :) var en veldig fin plass.
 #332097  av celicat23

hmsilset skrev:det selvportrettet er skikkelig bra :D Du,jeg har vært på en nedlagt gård nå og tatt bilder av mr2n min.Ble litt mørke bilder,men tror de kan bli meget bra med bittelitt redigering :D Tar du imot ett eller flere bilder på mail og fikser litt på? Om du vil leke litt med dem :) var en veldig fin plass.
Du kan sende de til meg på LESERPOST@HOTMAIL.COM så skal jeg se på de. Men gråstein blir ikke gull, så utgangspunktet må uansett ha en viss standard ellers er det lite til ingen vits og begynne med det :wink:
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 103