TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prisvurdering av mr2 mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #332140  av mr2pondus

Jeg trenger en prisvurdering av bilen min.
1988 mod T-tak i 100% stand. Bilen er rustfri(bekrefta av verksted som saumfarte bilen en hel dag)
Nytt interiør,nye targa pakninger,nye 17" felger.
Nye dempere,TRD senkefjærer,Nye fjærbein bak samt skåler og stabstag.
Effektanlegg,stereo med 2 stk pioneerbasser.
garantert km 121000, Ny i Norge og bare en eier før meg.

Synspunkter mottas med stor interesse.
 #332143  av marlboro1310

50 000,- hands down... :wink: i hvertfall.
 #332151  av GhostRider88

utifra hva som finnes på markedet av mk1 nå, så er nok din den mest velholdte og strøkne.
Dette begynner jo å bli en sjelden bil, hvertfall i god stand og uten rust, så denne bilen ligger i toppen av prisnivået av mk1. Gått lite har den også, så jeg vil tippe en pris på rundt 50 000kr + om du finner en entusiast :)
 #332152  av marlboro1310

en slik bil i slik forespeilet stand selges ikke til andre en entusiaster...og en som har en slik bil i en slik stand er selv entusiast, og en entusiast vet følgelig hva en slik bil i en slik stand er verd, og kan da den dagen bilen må bort, også legge seg på en rimelig høy prisklasse da alternativene for eventuell kjøper er innsnevret kvalitetsmessig. Dette vet også potensiell kjøper, som da må klargjøre pengepungen deretter også.

8)
 #332155  av mr2pondus

Takker for tilbakemld. Bilen er som skrevet en liten juvel.
Den var strøken da jeg kjøpte den,og allikavel påkosta masse i kr og øre.
Jeg går att og fram på tid,penger etc. Den må på ingen måt bort,men med tre barn,er tid mangelvare.
Jeg vet ikke om en ting som bør byttes på den bilen.
Den fikk ny dørhengsle,pga litt slark i vår.
 #332178  av mk1 black limited

Ikke gi den bort for 50 lapper ihvertfall. En rustfri mk1 attpåtil med T-tak er verdt mer for rette kjøper. Og rette kjøper er ikke en 18-åring med ferskt førerkort for å si det slik. :-)
 #332184  av ArildM

Det vil jeg også si! Har sett strøkne hvite biler uten t-tak gå for 50.
Får håpe du slipper å selge, og at om du skal selge finner du tak i en skikkelig entusiast som kan ta vare på den slik som du har gjort :)
 #332198  av Anders gullstein

60 + ihvertfall....det koster uansett mye mer å restaurere en halvshabby en for 30 lapper f.eks, så de som vet hva de ser når de ser din vet at 60+ er en bra deal.

Prøv å få så nær 70 som mulig, det skal ikke være umulig.
 #332199  av Anders gullstein

mk1 black limited skrev:Ikke gi den bort for 50 lapper ihvertfall. En rustfri mk1 attpåtil med T-tak er verdt mer for rette kjøper. Og rette kjøper er ikke en 18-åring med ferskt førerkort for å si det slik. :-)
Jeg hadde ikke fylt 18 engang da jeg kjøpte min, men jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen :wink:
 #332211  av mr2pondus

Jeg ga 60 for den da jeg kjøpte den i fjor. Følte da at jeg betalte det bilen var verd.
Det er ikke til å legge skjul på at det er sylta ned mange rubler i den bilen siste året.