TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Steder Ã¥ kjøpe nye hjulbuer?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #332615  av Scotty

Bilen er klar til rustsveising, men er nødt å kjøpe inn nye hjulbuer først før bilen leveres. Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt?

Vet allerede om veng.no og mekonomen(som handler gjennom veng), skal ringe og høre om pris derfra. Men tenkte jeg skulle sjekke
om noen på forumet her vet om andre steder jeg kan ringe. Billigere og kjappere leveringstid = desto bedre.

- Scott
 #332618  av tojo

Tror nok ikke du finner noen "orginale" hos veng.
Det beste er nok å høre med noen som har et MKIII(skall) stående. gjerne importbil.
Da rust i hjulbuene er et ganske vanlig problem på disse bilene.
 #332620  av Supramk3turbo

Har ikke Kongkarl på forumet et lass med skjermer liggende?? Ihvertfall noen.
 #332623  av tojo

Supramk3turbo skrev:Har ikke Kongkarl på forumet et lass med skjermer liggende?? Ihvertfall noen.
Tror ikke han har bakskjermer,forskjermer har både han og jeg liggende :D
 #332625  av Scotty

Skulle sendt han en PM, men ser at han ikke har vært pålogget på et par uker.

Er det slik at uorginale hjulbuer hos veng ikke er noe særlig å gå for?
Noen tips til steder jeg kan finne MKIII skall eller orginale hjulbuer?
KK-ma70 skrev:Nye bak koster 6000kr/stk hos toyota :D Løp og kjøp..... :roll:
Heh. 12000,- jah, er 1/3 av det jeg betalte for bilen i utgangspunktet det!
 #332628  av tojo

Scotty skrev:Skulle sendt han en PM, men ser at han ikke har vært pålogget på et par uker.

Er det slik at uorginale hjulbuer hos veng ikke er noe særlig å gå for?
Noen tips til steder jeg kan finne MKIII skall eller orginale hjulbuer?
KK-ma70 skrev:Nye bak koster 6000kr/stk hos toyota :D Løp og kjøp..... :roll:
Heh. 12000,- jah, er 1/3 av det jeg betalte for bilen i utgangspunktet det!
Jeg kan med 96%sikkerhet si at han ikke har hjulbuer bak liggende(da delebilen ble vraket for en god stund siden,det samme gjorde jeg med min rustfrie/Sveits delebil :roll: Hysj ikke kommenter det)
Ang uorginale hjulbuer så har nok ikke veng,har dessverre ingen tips akkurat nå,da di jeg viste om er vraket. :(
 #332633  av Supramk3turbo

På min er det sveiset inn skjermer fra en eller annen opel bak. I 2005 var vist min bil kjeks rundtom. Så er da mulig å ordne det på et annet vis om oppretteren er flink. Ser ikke store forskjellen på min å qurtis sin ihvertfall.
Vedlegg
ts1.JPG
ts1.JPG (101.3 kiB) Vist 4175 ganger
 #332824  av KK-ma70

KK-ma70 skrev:Calibra ja.... Får stikke innom Opelforhandleren hær i morgen å høre om de har noen liggende så jeg får sammenligne. Sliter med det samme som deg :roll:
De hadde ingen inne på lager :( Hadde høyre side på sentrallageret, men bestiller ikke bare for å se om de passer :wink: