TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332364  av inzane2012

PS: på det siste bildet ditt; har du photoshoppa inn vindua?? for dem ser litt "cellshade'et" ut eller hva jeg skal kalle det, lekkert var det vertfall...

psps: damer som fiser er lite flatterendes, hvertfall når det høres over hele kåken...
 #332367  av celicat23

Det er hyggelig at folk liker hva jeg gjør :) Har (endelig?) begynt nå og utvide horisonten litt, og ikke bare drive med biler. Er nok veldig langt unna noen utstilling, men det er en gøy tanke :wink:

Det siste bilde er nesten rett ut av kamera. 100% orginal størrelsen av det bilde er bare 1200 pixler bredt, i forhold til 1000 som det er nå. Bare justert farger og litt små ting, ingen stor redigerings jobb der. Er en liten del av ett 4000-og-noe pixler stort bilde.
 #332506  av inzane2012

ooh, nice det siste bildet der, nesten litt sci-fi feeling på det :)
har virkelig sansen for den "nye" typen bilder du tar celicat23, mye stor variasjon samtidig som det er lett å se at det du som har tatt dem ;)
 #332524  av celicat23

Takker. Det er gøy og prøve litt nye ting. Merket så lenge jeg bare tok bilder av biler at det gikk alt for lenge mellom hver gang, og det å utvikle nye teknikker og finslipe de jeg allerede har gikk dårlig for det ble for lite trening.
 #332526  av ArildM

Synes glare effekten ble litt dominerende på det siste bildet ditt.
Bra du prøver ut bilder av nye ting :)
 #332605  av Supramk3turbo

Har du tatt det bilde?? :shock:
 #332627  av celicat23

Takker. Det er jeg som har tatt det ja :D

Grunnen til at det ser litt ekstra "voldtatt" ut er at bilde er nesten i 1:1 størrelse rett ut av kamera. Mye støy osv blir "gjemt" når bilder blir forminsket, men her var ikke det en mulighet. Og, selvfølgelig: det er litt rompekjørt i photoshop også :) Hele bilde ser sånn ut:

Bilde

Mulig jeg legger ut en større versjon av det også.
 #332923  av lexusmann

Oj, den 6'ern var lav...men fint bilde... :wink:
 #332925  av Scotty

Konge bilde som vanlig :)

Hvordan er muligheten for foto oppdrag av biler på forumet her? :) Bor i Drøbak, så ikke langt unna, og når Supra'n
er ferdig så hadde det vært stilig og få noen ordentlige bilder av den. Åssen ligger du ann i pris? (kan sendes på PM)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 103