TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Salg av bil. Finn 5 feil :P

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #332666  av Scotty

Ikke for å være diskriminerende, men er jo selvsagt en kvinne som har skrevet det da. :)
Ellers så er det jo 1.8l 150hk, og i forhold til utseende på bilen så går den nok ikke så fryktelig at det gjør noe.
Bilen går jo bra for alminnelige mennesker, med tanke på vekten.
 #332678  av inzane2012

Ace skrev:Ikke for å henge ut noen ,
men hvordan kan folk lage en slik salgsannonse for så å forvente og få solgt bilene sine ?
Ikke akkurat mye info eller noen god informasjon gitt. ... veldig entusiastisk annonse spør du meg...

"Ein grei bil" "går greit nok"

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17984469
tror nok den bilen der kommer til å bli solgt kun pga utseende jeg, og selgeren kommer nok til å få stor interesse nettopp pga stylinga, og kanskje hun gir mer info vist mann ringer til henne ;)
 #332713  av NoM3rzy

Greit om bilen har bare 150hk, men den veier bare 975kg(trolig tørr vekt) ekke så ille det. med tanke på att den ser bra ut, men selvfølgelig 1turbo for lite:P men hadde jeg villet hatt den så hadde jeg vell ikke gitt 200k :P

men bilen er jo fin. og lovelig sikkert :P
men hun er jo kvinne dah:P hehe
 #332736  av celicat23

inzane2012 skrev:tror nok den bilen der kommer til å bli solgt kun pga utseende jeg, og selgeren kommer nok til å få stor interesse nettopp pga stylinga, og kanskje hun gir mer info vist mann ringer til henne ;)
Blir litt skeptisk til tilstanden på bilen når jeg til og med på de små dårlige bildene der kan se ripene i lakken mot sola (Se bilde av frontfangeren). Ser ikke mye vedlikeholdt ut :roll:

Men sikkert en med litt mer penger enn vett som kaster seg over den :lol:
 #332742  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:tror nok den bilen der kommer til å bli solgt kun pga utseende jeg, og selgeren kommer nok til å få stor interesse nettopp pga stylinga, og kanskje hun gir mer info vist mann ringer til henne ;)
Blir litt skeptisk til tilstanden på bilen når jeg til og med på de små dårlige bildene der kan se ripene i lakken mot sola (Se bilde av frontfangeren). Ser ikke mye vedlikeholdt ut :roll:

Men sikkert en med litt mer penger enn vett som kaster seg over den :lol:
det skal du så absolutt ikke se vekk ifra, jeg er jo ett godt eksempel på sånn dumskap ;)
 #332786  av Ace

Var ikke en post for å henge ut bilen ... Bilen er sikkert grei den.

Var kun et eksempel på dårlig annonse. Er sånn man skriver i en tekst på en bil man vil bli kvitt rett over vrakpant :P "grei bil"
 #332794  av ure

Tror denne jenten har hatt noen fine mr2er og kan endel bil,har sett den "live" og var nå fin da. Mener hun også har hatt reportasje i Gatebil eller Maxpower om denne bilen. Noe å strekke seg etter.... :lol:
 #332843  av NoM3rzy

Må være MaxPower, siden har ALLE gatebil magazinene, kan ikke huske å ha lest noe om den. men absolut, bilen er jo fin =)
men kansje fylt ut litt mer i annonsen. selvom bildene er fine, så kan det jo skjule seg mye fil under :P
 #332851  av celicat23

Var det forresten ikke en som var her inne som bygde denne? Regner med det ikke går flere veilside widebody mr2'er som er røde i norge, og mener han var her inne og viste den frem. En kompis av meg hjalp han med litt diverse på oppbyggingen også..