TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Transport av bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332341  av mr2storbrua

Noen som vet hvilke firma som driver med transport av bil og ca pris på dette? Er på utkikk etter en billig vinterbil, og har en bil i Harstad i tankene, men blir litt langt å kjøre for en såpass billig og mest sannsynlig ukomfortabel bil. Har sendt en forespørsel til norlines og hurtigruta...
 #332354  av ErikG

Harlem transport kjører vel, sikkert bare å google det så finner du noen.
 #332391  av tojo

#332425  av mr2storbrua

bose skrev:http://www.autotransport.no
evnt hurtigruten hvis det er på vestsiden av landet :)
Virka som de hadde en fornuftig pris hvertfall. Rett under 4000,- ink moms fra bodø til drammen. Er ikke noe problem for meg å kjøre til drammen og hente, kan bli værre for selger å kjøre fra harstad til bodø. Men sendte en mail og spurte om pris fra harstad.
 #332429  av Ninjamannen78

Autotransport går vel fra Narvik, det er jo ikke så langt fra harstad, ca 1,5t å kjøre. Bodø tar jo fort 5 timer.
 #332431  av mr2storbrua

Mulig, har ikke så god greie på avstandene oppi nord... Men fikk svar fra autolink nå som jeg kan legge ut til informasjon fra andre som tenker på å kjøpe bil langt vekk, og syns faktisk det ble ganske billig:
Pris fra Harstad til Arendal er 4239,- pluss mva. Det blir 5299,- totalt.
Fra Harstad til Drammen er prisen 2846,- pluss mva. Det blir 3558,- totalt.
Fra Narvik til Drammen er prisen 2110,- pluss mva. Det blir 2638,- totalt.
 #332442  av marlboro1310

Norlines fraktet min bil fra Harstad til Stavanger for rundt 7000,- men ser jo ut som om du har funnet deg endel rimeligere alternativer. Hvilken bil er det snakk om?
 #332704  av mr2storbrua

Er en '73 Corona jeg kikker litt på, men må se om jeg har penger igjen etter denne helga :) Også må jeg få noen ordentlige bilder av bilen også først...