TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Raze_r`s prosjekter....

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #282073  av Raze_r

lenge siden jeg har vært her inne nå :? men har et seriøst problem... går rundt å lurer på om jeg skal avskilte bilen og fortsatt ha den (envt prøveskilter når jeg skal lufte den en tur) ... bygge motor til den... eller rett og slett selge den :? litt surt det også når jeg har lagt så mye tid og penger i denne bilen!! hva synes folket? Det som er problemet er han jeg kjente som eu-godkjente den har sluttet med det. og nå som nye eu-regler har kommet ang senking av biler så skulle jeg hatt et luft-styrt senkesett. (noe som er vanskelig å få godkjent her i landet). tror reglene er at man må kunne kjøre over gjenstander over 11cm :? et annet problem er at frontlyktene mine er fra japan og de er det feil vinkling på! hmm.. er usikker her.
 #333142  av Arne Einar

hei folkens! :) en god stund siden sist jeg har vært her nå(såpass lenge siden at jeg måtte bytte brukerkonto :? )! men nå blir det nok mer prosjekt på gang...
hadde planer om å selge bilen en stund og la den også ut på finn.no. men.... jeg ombestemte meg og har snakket litt med de på motorimport.dk, så nå tror jeg det blir en bestilling av en Rear cut 3sgte 245hk 138000km (17000dkr + ca 2800dkr i frakt). er vel ikke ille pris dette? Noen her som har byttet ut NA-motoren til denne motoren her på forumet? som event kan gi noen forslag og om det er noen ulemper osv med dette motorbytte...
 #333225  av bjornalf

er fakstisk billigere å bestille hele bilen fra japan... en kompiss som nettop har gjort dette ble ca 20 000 inkl frakt og moms.
 #333235  av bjornalf

fikser selv fram japan. slik jeg gjorde med supraen min. betale 83 med moms frakt for den for 2 år siden :)vet ikke hvordan side han brukte men søk bare litt på bilsalg i japan så finner du nok noe.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7