TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mortens Supra MKIII

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #316924  av mulle-mek

de er de vi kaller oljebad lol :lol:
 #316925  av Supramk3turbo

Huffda, var ikke motoren akkurat ny overhalt?? Kjørt høyt trykk eller, siden topp pakningen røk så fort?? Men men, blir sikkert bra nå. Sommeren er rett rundt hjørnet :lol:
 #316927  av tojo

Triste greier,men ingen grunn til å gi opp.
Aldrig så gærlig at det ikke er godt for noe.
Regner med du er klar til sommeren .(Planer om TSogn Landstreff Nord kansje? :D )
 #316930  av Supramk3turbo

Ja, meld deg på ACR. Vi trenger litt flere MK3'r der oppe :D
 #316934  av Shaggylaggy

grunnen er mest sannsynelig at jeg skrudde dritten for fort sammen sist... har bare lada originalt trykk...
acr nord hadde vært moro:D vi får se hva tid, penger og kjærring bringer :)
 #316935  av Shaggylaggy

er det egentlig normalt at det mangler en "bit" i senter av turboen? hvis du ser på bildet jeg la ut... lurer på om den skal være slik eller ikke...
 #323839  av Supramk3turbo

Hvordan går det her da??
 #323843  av tojo

Shaggylaggy skrev:er det egentlig normalt at det mangler en "bit" i senter av turboen? hvis du ser på bildet jeg la ut... lurer på om den skal være slik eller ikke...
Ja det er normalt at det mangler en "bit" har med balanseringen å gjøre.

Ja nå er vi spente her,om bilen er klar.
Å om du tar deg turen up north(ACR) å blir med på snnsybligvis Norges største samling av Supra(MKIII). :P +++masse andre gromme biler( se http://www.sommertreff.no )
 #326520  av Shaggylaggy

bilen står fortsatt i deler den... har venta på motorteknikk i 2mnd. nå... er en smule lei... men ble i allefall nye kammer og rett topp. får håpe de får ut fingern snart..... jeg diskuterer høylytt med meg selv, om jeg skal hel lakkere den, nå mens jeg er vant til at bilen står...hadde vært litt deilig det også.
 #329723  av Shaggylaggy

Får toppen til uka, typisk nok rett etter treffet :( så er på veien om 2 uker tenker jeg =)
 #333227  av Shaggylaggy

Tja... har vært stille her en stund... Men nå har jeg fått tilbake toppen (tok 5mnd.), nå er den overhalt fra topp til bunn, med ny slipte ventiler, frest nye seter, og nye kammer. Bestillte ny pakning fra HPF for litt under en uke siden, og fikk mail fra han i dag om at systemet dems hadde vært nede, og at han skulle sende pakninga i dag. da er det vel en liten uke igjen før jeg begynner å skru motoren sammen igjen. Har vært mye stress og mas rundt denne overhalinga... :( får håpe det blir bra til slutt.. sånn det ser ut nå, blir det nok ikke noe kjøring i år, har tenkt å kose meg med å skru den sammen, og få alt ordentlig, og rent og pent mens jeg har det fra hverandre. Etter det har jeg bestemt meg for å hellakkere den ferrari rød i vinter. Etter det er det interiøret sin tur (mye slitt). og når det er ferdig får vi se om jeg fortsatt er glad i bilen, eller om den blir solgt.
 #333237  av tojo

Shaggylaggy skrev:Tja... har vært stille her en stund... Men nå har jeg fått tilbake toppen (tok 5mnd.), nå er den overhalt fra topp til bunn, med ny slipte ventiler, frest nye seter, og nye kammer. Bestillte ny pakning fra HPF for litt under en uke siden, og fikk mail fra han i dag om at systemet dems hadde vært nede, og at han skulle sende pakninga i dag. da er det vel en liten uke igjen før jeg begynner å skru motoren sammen igjen. Har vært mye stress og mas rundt denne overhalinga... :( får håpe det blir bra til slutt.. sånn det ser ut nå, blir det nok ikke noe kjøring i år, har tenkt å kose meg med å skru den sammen, og få alt ordentlig, og rent og pent mens jeg har det fra hverandre. Etter det har jeg bestemt meg for å hellakkere den ferrari rød i vinter. Etter det er det interiøret sin tur (mye slitt). og når det er ferdig får vi se om jeg fortsatt er glad i bilen, eller om den blir solgt.
Bilen blir som ny! Jeg er helt sikker på at du fortsatt er glad i den,å vil stelle og fikse på den.
Hellakkering blir bra,vinteren er Sup(erb)ra tid. :D