TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ferrari til bryllup

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #333321  av bullit

Hadde hatt lyst til å overraske min søster og blivende svoger med en illrød ferrari som de kan kjøre fra kirka med. Han er hardcore ferrari/formel 1 fan, og snakker høl i huet på oss om dette merket :D Så det hadde vært skikkelig artig å se utrykket hans om han får kjøre noe sånt i bryllupet sitt.

Noen som har tips til hvordan man går frem da?? Kjenner desverre ingen som har en sånn type bil, så må nok finne på no annet lurt.
 #333322  av hmsilset

Det må da være mulig å leie seg en ferrari på østlandet :) Skal lete litt
 #333325  av hmsilset

Scotty skrev:Kanskje det kan hjelpe deg litt videre å ta kontakt med noen på denne siden :) http://www.ferrari-club-norway.info/
Ser ut som det er eneste mulighet ja..Fant ingen plasser som låner ut jo. Det er dumt.Om noen hadde leid ut helt vanelige ferrarier til ett par tusen kr dagen så hadde jeg garantert leid noen dager i året, selv om det er wannabe mr2 :wink:
 #333387  av chris

hmsilset skrev:
Scotty skrev:Kanskje det kan hjelpe deg litt videre å ta kontakt med noen på denne siden :) http://www.ferrari-club-norway.info/
Ser ut som det er eneste mulighet ja..Fant ingen plasser som låner ut jo. Det er dumt.Om noen hadde leid ut helt vanelige ferrarier til ett par tusen kr dagen så hadde jeg garantert leid noen dager i året, selv om det er wannabe mr2 :wink:
Par tusen kroner dagen er nok å se langt etter, da dette er prisen for å leie en Avensis omtrent. 10k per dag eller mer vil jeg tro hadde vært mer realistisk om noen leier Ferrari.
 #333389  av hmsilset

joda chris, men det finnes jo fine ferrarier til 300000++ også.Er ganske sikker på at en 308 gtb ville gjort dem begeistra også :)
 #333394  av ke25-toyoglide

Enig med prisen, viss du klarer å leige en ferrari så er det nok minst 5-10.000.-
Grunnen er ganske enkel :arrow: for 2.000.- er det trolig mer skade/verditap på bilen enn forteneste.
Når noen leiger en sånn bil, så er det fordi de har lysst til å kjenne draget, kanskje spinne litt, kanskje kjøre litt fort.
elvfølgelig finne det de som ville kjørt bilen med begge hender på rattet og tenkt på bensinøkonomi, men det er nok altfor langt mellom de.
Skulle eg leid ut en ferrari for under 10.000.- så hadde det blitt med meg som sjåfør. :twisted:
 #333421  av chris

ke25-toyoglide skrev:Enig med prisen, viss du klarer å leige en ferrari så er det nok minst 5-10.000.-
Grunnen er ganske enkel :arrow: for 2.000.- er det trolig mer skade/verditap på bilen enn forteneste.
Når noen leiger en sånn bil, så er det fordi de har lysst til å kjenne draget, kanskje spinne litt, kanskje kjøre litt fort.
elvfølgelig finne det de som ville kjørt bilen med begge hender på rattet og tenkt på bensinøkonomi, men det er nok altfor langt mellom de.
Skulle eg leid ut en ferrari for under 10.000.- så hadde det blitt med meg som sjåfør. :twisted:
Og selv med normal kjøring - tenk på serviceutgiftene.. en vanlig service på en Ferrari koster fort noen kroner, for å si det veldig pent.
 #333434  av ST182

vet at bislett bilutleie i oslo hadde en del "spesielle" utleiebiler for en tid tilbake, men om de fortsatt holder på med dette aner jeg ikke.. Men verdt et forsøk :)