TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Effektanlegg til mk3 7m-gte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #333714  av Mk3killan

Hei hiver meg på her litt jeg.

Har så utrolig lyst og gå over til effektanlegg på supraen nå, da jeg hører at en drar litt ekstra hester ut av motoren
aldri feil at bilen puster litt letere heller da.

Men jeg lurer på , når dere som har byttet anlegg på bilene deres her. Byttet dere hele eksosen da ? altså helt fra motor og bak ?
eller bytter en bare fra katalysator og bak ? har jo litt lyst og få tak i et helt anlegg som går fra motor og bak. men tenker litt på
neste EU kontroll. En kan vel ikke bare kaste katalysatoren ? får vel problemer da på eu kontrollen ?

Hva gjorde dere ? :) vil rett og slett ha en fin lyd, litt mer power og slippe trøbbel med tanke på desibel og eu kontroll :)
og hvilket anlegg funker greit.
 #333729  av MrControl

Skal ikke se borti fra at du kommer igjennom eu også uten katalysator. Bilen er gammel og kravene er ikke så store. Har selv flere s13 kamerater som går rett igjennom.

Er uansett ikke værre enn å hive på den gamle eksosen før eu kontrollen hvis du ikke kommer igjennom.

Lyden uten katalysator er jo noe helt annen enn med, og hvis du først er ute etter og hente noen hk, så struper jo de gamle kattene godt igjen:)
 #333741  av Mk3killan

Ja mulig du er inne på noe der altså, og som du sier det er ikke verre en og hive på det gamle anlegge om det skulle være noe trøbbel på eu.
Hvilke anlegg er det som er og anbefale ? jeg vil helst ha et komplett anlegg som det bare er og montere opp bolt on..
 #333749  av MrControl

Ja det ville ikke jeg bekymret meg for iallfall.

sjekk mvp og andre, og se hva du liker, og så kan du eventuelt sjekke rundt her for priser.