TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil ute med en skikkelig god artikkel.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #333349  av ArildM

Bra artikkel, stemmer mye med mitt syn på saken! Gjør det gjerne dyrt og vanskelig for oss entusiaster, men ikke umulig! Møt oss med en litt mer åpen holdning, og få i gang en jækla dialog for å få til noe :wink:
 #333369  av inzane2012

veldig godt innlegg det der ja, var noen fine kommentarer og som traff spikeren ganske bra...

kjenner jeg blir rimelig forbanna hver gang jeg tenker på hvor vanskelig og byrokratiske ledelsen i dette landet kan vere, og det viser virkelig hvor lite den vanlige mann har å si... joda vi kan velge hvem vi vil til å lede landet, men det stopper der, så fort vi har fått ny statsminiser må vi ta til takke med å bli rævkjørt gang på gang på gang...

BT viser jo null respekt for oss som liker bil, så hvordan kan dem da forvente å få respekt av oss? samme gjelder jo politiet...
Norge skal liksom vere verdens beste land å bo i, og det stemmer nok så lenge du ikke ser på bil som noe annet enn en måte å komme deg fra A til B på...

nei, tror jeg skal prøve å få meg jobb hos BT, da skal det jaggu bli andre boller da!
skulle godkjent ALLE ombygde mr2, supra og alle andre ricer's, så fremt det var gjort skikkelig og trygt da ;)
 #333708  av bose

Jeg la ut en lite svar på artikelen der nå, (Tom Erik brukte jeg som navn)
som dere kanskje skjønner så er jeg ikke helt enig med det gatebil profilerer seg med i forbindelse med den saken....
 #333889  av Giske

Synes det var en bra artikkel! Men noen av de kommentarene under var jo helt på bærtur, snakker vi grinebitere eller?

Men jeg må si at jeg ble overrasket over hvor nazi BT var..jeg ble stoppet med en 200sx i kontroll på vei til banen etter en liten handlerunde i Elverum. Endte med at jeg fikk bot for å ha glemt førerkortet på banen(aldri hørt om noen som faktisk har fått det før) samt at bilen må inn til BT, en lang liste med ting som måtte sjekkes.. møkkafolk! Så jo at de nøye plukket ut hvilke biler som skulle inn, kun biler som så ut som de skulle til banen ble stoppet, bortsett fra amcars da..de slipper jo unna med alt.

Kjenner jeg er en "smule" bitter på BT..! :evil: