Liten update.
Har fått på nye hovedlamper foran, komplett bakstilling fra Glanza med skiverbremser, Whiteline stabstag bak, Whiteline antilift kit, Whiteline poly lenkearmer foran, koblet opp grøftelysa, fått inn småharry diodeparklys med strobefunksjon, tatt 4-hjulskontroll og bremsetest.
Var å testa bilen en runde på Vålerbanen på ggf kjøringen. Kjørte ca 7 runder på nye banen før jeg mistet all effekt. Kjørte rolig inn i piten der bilen stoppet av seg selv. Lot den stå ca halvtime før jeg fyra den opp igjen, virka forholdsvis normal igjen, bare litt ufin på tomgang. Tror olja kokte så kompen blei nesten borte. Oljelampa kom ikke på, men kom fort på senere når den gikk på tomgang når olja ble varm. Har skiftet olje nå så nå virker ting på g igjen. Motoren har hatt ganske høyt oljeforbruk før så var ingen bombe at den ikke skulle digge banekjøring.

Kommer noen bilder fra selve kjøringen senere
Har fått igjen blokka og toppen fra borring og sliping. Smått begynt å sette sammen ting, kokt litt råder og stempler for å få inn rådebolten. Blir vel kansje litt motorbygging til helgen om jeg ikke får ånden over meg og setter i motoren i Celicaen igjen.