TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #333934  av Supramk3turbo

Laget en liten film igjen jeg:
 #333952  av Supramk3turbo

He he. Nei, er sånn prøvestrekning med 150 nå :D
 #333961  av AE86 Drifter

Supramk3turbo skrev:Laget en liten film igjen jeg:
Bra film 8)
Lyden på bilen din er helt sykk,også går det ikke så verst heller :lol:
Dette er definitift en av de råeste bilene her på forumet og ellers i landet vil jeg påstå 8) Hehe jeg forguder den i hvertfall :mrgreen:
Har hvert mye trøbel,men er vel ganske vært alt strevet til slut når ting går så sykt bra :D
 #333962  av Supramk3turbo

AE86 Drifter skrev:
Bra film 8)
Dette er definitift en av de råeste bilene her på forumet og ellers i landet vil jeg påstå 8) Hehe jeg forguder den i hvertfall :mrgreen:
Har hvert mye trøbel,men er vel ganske vært alt strevet til slut når ting går så sykt bra :D
He he, takk for det Petter :D Jeg vurderte å ta med alle probleme jeg har hatt i filmen, men da hadde den blitt så forbanna lang :lol:
 #333963  av AE86 Drifter

Supramk3turbo skrev:
AE86 Drifter skrev:
Bra film 8)
He he, takk for det Petter :D Jeg vurderte å ta med alle probleme jeg har hatt i filmen, men da hadde den blitt så forbanna lang :lol:
Ja vi begynner å snakke timer da :lol:
 #335821  av Supramk3turbo

#335862  av tojo

Dette var en skikkelig Sup(erb)ra video.
Går meget bra! (også sideways:-) ) Blir morro å se den på ACR sommeren 2010 :P
 #335872  av Supramk3turbo

Ja, satser på acr neste år :D Filmen er forøvrig laget av typen til søstern, så skal hilse å si at den falt i smak :D
 #335964  av Supramk3turbo

Takk for det Terje. Gleder meg til treffet i valdres. Skal kjøre opp trykket en del på rulla, lurer på hvor mye jeg klarer på hjula 8)
 #336012  av Topaz

Blir målløs over både bilen og pågangsmotet ditt. Helt sjuk den bilen din altså, drit heftig lyd i den og!!
 #336017  av Supramk3turbo

He he. Takk takk. Pågangsmot må man ha med så mye motgang :D
 #336900  av Supramk3turbo

Ja ja, da er litt av vinterens planer igang. Har bestillt overhalings kitt til kassa, nye lager, sync ringer,Marlin crawler forsterka thrustwasher og Marlin Chromoly Steel Bearing Retainer. Lurer litt på å bestille den Marlin crawler skifte gaffelen også, vet ikke om det egentlig trengs men?? http://store.driftmotion.com/static/i-m ... orr154.php

Ellers har jeg fått tak i en skikkelig sperre til neste år. Skal kjøpe steff-mk3's nybygde sperre, med nye lager og skikkelig trutrac sperre. Det kan bli gøy :D

Brian crower 264 kammer skal kjøpes inn, og justerbare kam drev. HKS dli 2 er også planen.

Ellers blir det stivere krenge stag foran å bak. Trenger også nye willwood skiver, da de jeg har nå har slått seg litt. Har rettet de 2 ganger, men de blir skeve etter en stund uansett.

Når sommeren nærmer seg igjen blir det å gå over bodykittet igjen, å få det litt penere. Er litt halveis i dag, nye felger er også vurdert :D
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 62