TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken mekanisk bc bør jeg kjøpe?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #326539  av Gt-4-Ever

Vet at dert beste sannsynligvis er en elektronisk bc, men har lyst på en lettvint og billigere løsning på min bil. Om ikke for bestandig så gjerne til å begynne med.

Hvilke merker er anbefalt?
Link til nettsteder som selger?

Takker for svar. :)

Har også forstått det slik at jeg da kan blokkere tvsv og få likt trykk i alle gir. Mao smart å gjøre.

Hvor kan jeg få tak i en grei turbotrykksmåler? Vil gjerne ha det og en mekanisk funksjonell bc for ca. 1000,- kr da det er omtrent det jeg har å rutte med til bil for tiden....
Sist redigert av Gt-4-Ever den 20 mai 2009 12:20, redigert 2 ganger totalt.
 #326541  av mralp

Tja, billige oppdateringer i tillegg til det som er på vei er vel:
- Lettere svinghjul neste gang du bytter clutch
- Skru opp trykket, ...litt ;)

Enig i at bilene er litt daue originalt, man merker tyngden, spesielt i forhold til mr2`n med tilsvarende motor.
Men slik er de fleste 4hjulskrafsare, prøvde bla en original Impreza og original Audi S2 før valget falt på Carlosen,
og det var ca like dødt, bare dyrere både i pris og deler. Også var de jo totalt blottet for både personlighet og sjarm i forhold til CS`n :)
 #326543  av mralp

Aiai, glemte selvsagt ny turbotryksmåler etc, så slipper du at den kun ladder orginalt (ca 0.5 på 1 og 2 gir, også ca 0.7 på resten). Dette er noe av det første man gjør, så sikkert gjort? Om ikke, kom deg i garasjen asap! Dine mods + inn med boostcontroler + litt kaldere plugger = still opp til 0,9 ...da blir det fest! :D