TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Soting av ruter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #334365  av ina

Veit det ligger flere tråder her om soting av ruter,men har ikke finni svar på det jeg lurer på...

Noen som veit om no firma som soter ruter i drammens-området, og eventuelle priser, hvor de er flinkest? Skal få sota nesten alt, anntak av front-ruta. Har Tenkt til å ha ganske lys på siderutene foran, og håper jeg får ha det der pga fått legerklæring på lysømfintlighet på begge øyer :D

Har prøvd å sote bak selv, men det er jo ikke bra i det hele tatt... og har ikke tenkt til å prøve engang foran.. er sånn 96 mod celica.
 #334382  av celicapower

de e jo drid lett å soda en celica t20... har aldrig soda en bil så fort og 100% fri for luft bobler tar ei fram ruta på en celica på en halv time...
og nei har faktisk ikke soda mangen biler, mellom 5-10 biler. så eg oppfordrer deg om å prøve igjenn :wink: men skal vera enige om at bak ruta er litt vanskelige siden den er bua begge veier..
 #334389  av ina

har ikke tenkt til å prøve å gjøre det igjen...
 #334440  av celicapower

hmm ka sode film har du brukt?? andbefaler biltema sin sterkt .. billig og lett å ta på..
 #334495  av ina

celicapower skrev:hmm ka sode film har du brukt?? andbefaler biltema sin sterkt .. billig og lett å ta på..
bor 5 min unna biltema, så er den jeg har brukt, men har ikke tolmodighet til det, og hvertfall ikke en gang til på flere ruter.. Tar heller gjerne å betaler et firma for å gjøre det...