TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gear er i gang igjen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332218  av celicat23

Det her MÃ… sees!!!

BOTSWANA SPECIAL - DELETED SCENES

VIETNAM SPECIAL - EXTRA FOOTAGE

Top gear er genialt! Til og med det de klipper ut og ikke bruker er bedre enn alle andre bil show :D

Gleder meg til ny episode i kveld.
 #332283  av ArildM

Laster EP3 nå jeg, ble litt sen :mrgreen:
 #332305  av Ivar

celicat23 skrev:Top gear er genialt! Til og med det de klipper ut og ikke bruker er bedre enn alle andre bil show :D

Gleder meg til ny episode i kveld.
Enig.
Synd at budsjettene deres overgår norske alternativer med ^150.
 #333233  av inzane2012

fy faen så jævlig genial han gjesten som var hos dem i ep 3 var! lo så jeg grein på slutten av det intervjuet! ;)
 #333234  av celicat23

inzane2012 skrev:fy faen så jævlig genial han gjesten som var hos dem i ep 3 var! lo så jeg grein på slutten av det intervjuet! ;)

#334625  av BT-GTI

har sett alle til nå laster ned episode 6 nå og hittil er det vært ekstremt bra. var så bra med walking with dinosaurs episoden og z4 wifeswapers hehehehe

anbefaller vuze som nedlastings side.
 #334683  av chris

BT-GTI skrev:har sett alle til nå laster ned episode 6 nå og hittil er det vært ekstremt bra. var så bra med walking with dinosaurs episoden og z4 wifeswapers hehehehe

anbefaller vuze som nedlastings side.
Eller man kan ha tilgang til alle top gear og fifth gear gjennom http://www.finalgear.com ;) De bruker i hovedsak mininova, men har et par backup torrentsider.

NÃ¥ er btw episode 7 ute ;)

-edit-
Som dessverre var sesongslutt. Synes sesongene er blitt så korte :(
 #334687  av ArildM

SÃ… kort sesong? :(
 #334689  av Amund

Synd de siste sesongene har vert halvparten så korte som de første... :(
Heldigvis ser eg på Top Gear sin hjemmeside at filmingen av sesong 14 skal gå i gang seinere i år :D
Håper den neste sesongen blir bedre enn denne, for må innrømme at sesong 13 har vert litt skuffende.... :?
 #334694  av ArildM

Får håpe det. Håper på noen store utelandsreiser :)

Trist slutt på sesong 13, godt å vite at det blir flere sesonger.
Så får vi bare håpe vi motorsportentusiaster motbeviser Jeremy sin påstand om at sportsbiler er i ferd med å se slutten på sin epoke :!:
 #334697  av sindrejl

spesiell slutt ja.. egentlig ganske trist. Men utrolig morsom episode, spesielt når tullingene skal lage reklamefilm :D
 #334801  av johnnie_W75

Siste episode alt :?: :cry: Skuffffaaaaaa... De holdt jo på til desember i fjor da...
Fin avsluttningsepisode da, spes historien til Jay Leno.. :lol:

Ps: piratbukta finner jeg den på..
 #334973  av chris

johnnie_W75 skrev:Siste episode alt :?: :cry: Skuffffaaaaaa... De holdt jo på til desember i fjor da...
Fin avsluttningsepisode da, spes historien til Jay Leno.. :lol:

Ps: piratbukta finner jeg den på..
Det har stort sett ikke vært flere enn 7-8 episoder de siste sesongene. De har sagt at de vil heller lage få bra episoder, enn mange middelmådige. Og normalt kjører de to sesonger per år.. så det kommer vel en ny sesong i oktober/november tenker jeg.