mr2storbrua skrev:Glemte helt at Kjøpskontrakten på bilen lå inn i vognkortet som jeg ga til politimannen der det står at kjøper er infomert om motorbytte fra GTi til TurboJames skrev:Det finnes tydligvis høyere makter!!!!FlaksHva er sjansen for å slippe unna å kjøre i 170km/t ++ på et langstrekk der snuten har kontroll rett rundt svingen og heller ikke sele på seg?? Ikke nok med de begynte faktisk å graaave opp i hva motor som skal stå i bilen med å ringe inn til Autosys og BT..
Men flaks for meg, ingen fartskontroll, de merket ikke at jeg sneek selen på meg igjen, og jeg klarte å ro meg godt i land med at det står innskrevet i vognkort at bilen er godkjent som flyttegods. Og at turbomotoren var satt i før den kom til Norge![]()
![]()
![]()
Men hvorfor begynte de å snakke om motor? Hørte de dumpventilen og visste at svært få MR2 i Norge er godkjent med turbo?

Men kan de finne på å sende folk på etterkontroll selv om de ikke fant noe på bilen der og da? De sa det ikke lå noe info inne på bilen i Autosys som er opperert av BT..Står heller ikke noe om motortype, effekt i vognkort.
04 mod Subaru Impreza WRX STi
94mod Celica GT-FOUR st205 (X)
90mod MR2 mk2 Turbo (X)
90mod Celica GT4 st185 "kondemnert"
85mod MR2 mk1 Supercharged (X)
94mod Celica GT-FOUR st205 (X)
90mod MR2 mk2 Turbo (X)
90mod Celica GT4 st185 "kondemnert"
85mod MR2 mk1 Supercharged (X)