TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #334760  av ArildM

Enig i den med Syv liv, depresiv og kjedelig film, alt jeg kan huske i fra den visa.
 #334770  av Lørnings

Problemet er at de skal ha så vannvittig mye penger for dem.. Lurer litt på om jeg skal høre hva han skal ha..Kanskje jeg skal bytte ut mazda'en! :P :D
 #334831  av lexusmann

Hadde en hyggelig prat med QuiNlan her på forumet i dag...fikk også sitte på med IS'n hans...utrolig flott bil :D ...vekker minner fra min....kunne meget gjerne hatt en sånn igjen(original til og med)....
 #334880  av Lørnings

k_one skrev:Broder'n ringte akkurat...i følge selger så var nåværende høyeste bud 88.000,-
Da beholder jeg mazdaen..LETT! :D De er så vannvittig overprisa..en vanlig ae82 med forhjulstrekk betaler man jo 10 000kr for..kanskje 20 for en fin en! Men 90 000 for en gammal GT syns jeg er for drøyt! De er kule, men ikke så kule! Ikke ryker det av dem når de drifter heller! :P
 #334953  av lexusmann

Dette er tøft...enda råere hvis vi hadde fått sett hvordan den gikk på sjøen.... :D
 #334965  av Lørnings

Jeg er helt enig i at det var grom lyd i den v8'ern :D

Men siden jeg kjører rx7 for tiden, så må jeg nesten slå et slag for wankel i båt også..er noe drøye greier! :wink:

Først høre lyden! :wink:

Også se hvordan den går! :D
 #334972  av lexusmann

Oj, den der gikk jo ikke i der hele tatt da... :shock: :shock: den bare reiste...
 #335014  av celicat23

Ooooh føler meg nerd: blitt tatt med i x-box live preview programmet, så jeg har fått det kommende dashboard'et for og betateste det :lol: Og, nei, det er ikke mye å glede seg til.
 #335016  av inzane2012

Lørnings skrev:
k_one skrev:Broder'n ringte akkurat...i følge selger så var nåværende høyeste bud 88.000,-
Da beholder jeg mazdaen..LETT! :D De er så vannvittig overprisa..en vanlig ae82 med forhjulstrekk betaler man jo 10 000kr for..kanskje 20 for en fin en! Men 90 000 for en gammal GT syns jeg er for drøyt! De er kule, men ikke så kule! Ikke ryker det av dem når de drifter heller! :P
en kompis av en kompis av meg i tromsø skal vist kjøpe den, 100k tror jeg han endte med å måtte gi for den ;)
 #335021  av ArildM

inzane2012 skrev:
Lørnings skrev:
en kompis av en kompis av meg i tromsø skal vist kjøpe den, 100k tror jeg han endte med å måtte gi for den ;)
:shock: Tipper det finnes en eller annen som angrer seg for å ha solgt en sånn bil til 15-20'000 en gang for noen få år siden :lol:
 #335026  av inzane2012

ArildM skrev::shock: Tipper det finnes en eller annen som angrer seg for å ha solgt en sånn bil til 15-20'000 en gang for noen få år siden :lol:

helt sikkert ;)
men han som kjøpte den bilen er vist skikkelig ihugga Initial-D fan, så da passa jo den AE'n der perfekt ;) hehe
er vel vertfall sånn med supra nå da ;) før F&F serien var det vel knapt folk som viste om den bilen ;)
 #335123  av tojo

Øl og musikk i påvente av at Odd skal slå Brann :D
  • 1
  • 478
  • 479
  • 480
  • 481
  • 482
  • 1171