TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1995 Toyota Celica GT-FOUR selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #329692  av samejon

Selges grunnet mistet førerkort. Blir såpass lenge uten førerkort, så jeg vil at noen andre skal få glede av bilen istede for at den står hos meg.

Ny schortblokk og turbo for ca 20.000km siden (Da også selvfølgelig reg.reim, vannpumpe, oljepumpe, clutch) Arbeid utført hos autorisert Toyota verksted.

For full prosjekttråd om bilen så kan du titte innom her:
viewtopic.php?f=61&t=5477&hilit=+celica+

Ting som er gjort i korte trekk er følgende:

*JDM baklyter. Originale følger med
*Aussie downpipe følger med da orignal sitter på nå pga forrige eu kontroll. Har ikke byttet tilbake enda
*Komplett Mongoose eksos
*Lite skilt bak
*sideskjørt montert. Leppe til frontfanger følger med
*klare blinklys forran og sider

Salgsform Bruktbil til salgs
Bilen står i Norge
Km.stand 149 000
Ã…rsmodell 1995
Karosseri Coupe
Avgiftsklasse Personbil
Sylindervolum 2.0
Effekt 242 hk
Drivstoff Bensin
Girkasse Manuell
Hjuldrift Firehjulsdrift
Farge Svart
Interiørfarge Sort
Antall seter 4
Antall dører 3
Reg.nr KH25522

Bilen selges for 210 000 eller bud.

Bilde
 #330467  av samejon

Bare å rope ut hvis non vil ha flere bilder eller om det skulle være noe annet!
Er så utrolig leit å se bilen stå her....
 #330687  av samejon

Fruen er også meget fornøyd med den ;) Fikk desverre bare kjørt den 3 timer før jeg mistet lappen. Men de 3 timene var virkelig en nytelse :D
 #335031  av 94CelicaGT

kanskje litt frekt og spørre..men 3 timer etter du kjøpte bilen så røyk lappen?

hva gjorde du? trådde fjøla i bånn i 50-sona?

du kommer nok til og være ekstra glad i lappen når du får den igjen..det kan jeg personlig skrive under på..surt og miste den men Ekstra godt når du kan sette deg bak rattet igjen :D
 #335036  av samejon

Det er helt riktig det ja....

Jeg ga på litt for mye i 100-sonen kan du vel si. Angrer som bare det den dag i dag. Det er noe som "ødelegger" hver eneste dag. Det ødelegger så utrolig mye mer enn folk kan forestille seg. Alt må planlegges mye mer nøye, kan ikke bare stikke bortom til kompiser. Mister fort jobben osv.... Selv om man "bare" skal gi på en liten gang så er det fort gjort. Ta heller kostnaden med å kjøre på bane da.

Enten skal jeg kjøpe meg bil jeg kan kjøre på bane og ha det morro med. Eller så blir det rein banebil vedsiden av privatbilen. Kommer til å bruke hodet fremover når det gjelder å beholde førerkortet!!