TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spm El justering seter mk3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #335146  av CelicaGT

Hadde ut setene i supra'en for å rense golvet og sjå på problemet med el justeringa på setet som ikkje virker.

Ser på kontakten som kjem opp fra golvet, den er kvit bred. Ryggen på fører stolen er bytta om med den på passasjer sida, har kun en liten svart kontakt. Noken som veit korleis kontakten på sine biler ser ut. Er ikkje setevarmere på bilen.

kontakt gulvet
Bilde

kontakt seteryggen
Bilde
 #335177  av Lørnings

Er det ikke normalt at det er en kontakt mellom seteryggen og setet? Også en egen kontakt fra setet som går i den som kommer fra gulvet? Eller har jeg skjønt problemet feil..?
 #343485  av CelicaGT

Bilen er komt inn for vinteren. Da er det påtide å prøve å få løst dette problemet.
Den kontakten som kjem fra golvet og opp passer ikkje med den som er på setet. Har sjekka at den som går fra ryggen er til 2 motorer inne i sete ryggen. Denne ledningen går ned under setet, ser ingen andre ledninger under heller. Har letta på teppet og ingen andre stikkere der...

Ellers er det ein annen ting som virker litt rart. På fører stolen er det kun justering av ryggen. På passasjer stolen er det justering av sitte puta og ryggen. Justeringa på passajer stolen sitter på høgre sida av stolen så det ser jo ut som den høyrer heime der.... (visst eg tar passajer stolen og setter den der fører stolen står, kjem justeringa inne med midtkonsollen.

noken som har eit lurt forslag?
Lurer på om det er ein miks av LHD 0g RHD stol her..... eller pre 89 og post 89 :-)

Ellers hadde det vert kjekt om noken hadde eit el skjema som eg kunne sett på, da den ledningen som kjem frå golvet har 6 kontakta og den som kjem frå stolryggen har 4.....
 #343698  av Lørnings

Gratulerer! :P Hehe..da fant du ihvertfall svar på det da :wink: