TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #332347  av marlboro1310

hvordan sitter disse dekka på veien? ble jo veldig bra det der ... :wink:
 #332348  av hmsilset

marlboro1310 skrev:hvordan sitter disse dekka på veien? ble jo veldig bra det der ... :wink:
Takk:) De sitter som klistra på veien uten å ha varma opp dekka en gang,og jeg har 42 bar fremme og 44 bake.Er varmt her for tiden, men er ganske sikker på at de duger ellers også :D Anbefalest på det sterkeste!Kjempefornøyd med felgene også :D
 #332361  av hmsilset

ErikG skrev:
og jeg har 42 bar fremme og 44 bake
Serr?? HÃ¥per du mener psi?
Det er også mulig :D Har uansett høyt dekktrykk altid jeg,for her bremser vi ikke i svingene :)
 #335128  av hmsilset

inzane2012 skrev:syns du har alltid sagt at du aldri kom til å selge mr2'n din??
:D Man kan jo gå lei.Håper jeg ikke får solgt den egentlig,hehe. har lyst å holde på med den, men da blir det ren banebil.da må jeg ha en bil til.
 #335130  av sindrejl

chris skrev:
hmsilset skrev: Er nesten nybegynner på acr..Målet på rundetid er 1:55
Det klarte jo til og med jeg, første gangen jeg var på ACR med turboen. Og det var uten gateslicks og med originale (bilstein)-dempere. :D
husker jeg helt feil når jeg sier noe rundt 1.52 første gang du var der ?
 #335134  av inzane2012

hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:syns du har alltid sagt at du aldri kom til å selge mr2'n din??
:D Man kan jo gå lei.Håper jeg ikke får solgt den egentlig,hehe. har lyst å holde på med den, men da blir det ren banebil.da må jeg ha en bil til.
syns og du har sagt at du anger som en gal etter du har solgt ;) hehe...
syns du bør beholde mr2'n jeg ;)
 #335137  av hmsilset

kan godt hende jeg beholder den inzane.Er den første av 17 biler jeg har eid som har betydd noe for meg og som jeg har hatt det veldig artig med.Men jeg føler jeg stagnerer.Om jeg ikke får den prisen jeg vil ha så beholder jeg den kun som leketøy.Jeg er godt over 30 nå så er klar for 4-600hk, men beholder jeg og letter den og gjør en god del så blir den grei å ha til banekjøring/utstilling igrunn :)
 #335162  av inzane2012

hmsilset skrev:kan godt hende jeg beholder den inzane.Er den første av 17 biler jeg har eid som har betydd noe for meg og som jeg har hatt det veldig artig med.Men jeg føler jeg stagnerer.Om jeg ikke får den prisen jeg vil ha så beholder jeg den kun som leketøy.Jeg er godt over 30 nå så er klar for 4-600hk, men beholder jeg og letter den og gjør en god del så blir den grei å ha til banekjøring/utstilling igrunn :)
alder har ingen betydning ;) hehe...

en flott bil er det uansett, og hadde jeg skulle kjøpt mr2 nå og ikke solgt selv, så hadde jeg nok vert meget tilbøyelig til å kjøpe din ;) hehe
 #335258  av inzane2012

hmsilset skrev:Takk :) Hvilken bil skal du ha nå da?
blir ikke noe ny bil med det første... får snylte på audien til madammen en stund fremover :)
er masse jeg kunne tenkt meg etter det da, supra f.eks, der er vel mkIII det "billigste" og letteste å få tak i, har sett mye på 200sx og... men det ligger antaglig en stund frem i tid...

men vist jeg flytter hjem til sogn er det ikke sikkert det blir salg av min heller da... får se ann responsen litt ;)
 #335280  av hmsilset

Håper du får solgt og fått tak i supra innen neste vår da :) En sommer uten godbil går bare ikke an,hehe.Går vel, men det blir liksom ikke helt det samme..
 #335297  av erling

hmsilset skrev:
ErikG skrev:
og jeg har 42 bar fremme og 44 bake
Serr?? HÃ¥per du mener psi?
Det er også mulig :D Har uansett høyt dekktrykk altid jeg,for her bremser vi ikke i svingene :)
Hvis du har 44 psi på R888'ene er det ihvertfall for mye, de skal ha lavere trykk enn vanlige dekk. Kjørte 35 på mine og enda sleit de mer på midten. Nå kjører jeg på 25/28 og grepet har aldri vært bedre. :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18