TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #335321  av James

Onecall suuuger!! :evil: Heia Ludo å Volvik :P
 #335323  av marlboro1310

Onecall er supert fastpris på 299kr i mnd ring i 20 timer...fuck Ludo :!:
 #335325  av hmsilset

onecall er best:) Tele2 står øverst på lista på telepriser.no, men bruker Aldri det firmaet mere.De rota sånn i oppstarten for ca 8 år siden at jeg ble gal..
 #335326  av James

marlboro1310 skrev:Onecall er supert fastpris på 299kr i mnd ring i 20 timer...fuck Ludo :!:
hehe, Ludo fastpris er på 222krmnd :) Men forsåvidt ikke det som irriterte meg her...
Byttet til Ludo da de var billigere. Overgangen til det nye abb. gjekk gjennom 5aug. Men måtte likavel betale hele fastbeløpet for en 1mnd. på 350,- for bare 5 dagers bruk i august. :roll:
 #335328  av hmsilset

James skrev:
marlboro1310 skrev:Onecall er supert fastpris på 299kr i mnd ring i 20 timer...fuck Ludo :!:
hehe, Ludo fastpris er på 222krmnd :) Men forsåvidt ikke det som irriterte meg her...
Byttet til Ludo da de var billigere. Overgangen til det nye abb. gjekk gjennom 5aug. Men måtte likavel betale hele fastbeløpet for en 1mnd. på 350,- for bare 5 dagers bruk i august. :roll:
Hvist du hadde hatt onecall, kunne du ringt gratis til ludo og si at det betaler du bare ikke :D Helt ærlig, det er vel bare svindlere som tar så mye penger for 5 dager..
 #335334  av marlboro1310

Ludo har bare 600 ringeminutter...jeg har 1500 eller var det 2000, klarer jeg aldri å ringe opp iløpet av en mnd og det er gratis til alle mobilnr. inkluderer også 150sms og 20 mms gratis, noe jeg heller aldri klarer å bruke opp. alt over dette koster 0,39pr sms,mms og pr min mobil til alle operatører.

Har aldri hatt ett så stabilt og RÅTT abbonement før noensinne. Vollvik finner vel ut at han må kjøre på hardere om han skal få tilbake sine tapte børspenger...

:wink:
 #335336  av James

marlboro1310 skrev:Ludo har bare 600 ringeminutter...jeg har 1500 eller var det 2000, klarer jeg aldri å ringe opp iløpet av en mnd og det er gratis til alle mobilnr. inkluderer også 150sms og 20 mms gratis, noe jeg heller aldri klarer å bruke opp. alt over dette koster 0,39pr sms,mms og pr min mobil til alle operatører.

Har aldri hatt ett så stabilt og RÅTT abbonement før noensinne. Vollvik finner vel ut at han må kjøre på hardere om han skal få tilbake sine tapte børspenger...

:wink:
Hehe, var nettopp derfor jeg bytta til Ludo.
Onecall har har 1500ringemin. 250sms til 349,-
Jeg klarte heller aldri heller å bruke opp så mye ringeminutter, men kunne overstige i sms.
(nådde ikke 500ringemin.en gang)
Derfor var Ludo sitt billigere med 222kr i mnd. med 600ringemin. og 350sms :wink:

men at Onecall skal ha en mnd. kostnad på 349,- for bare 5dagers bruk er jo rein svindel ja :roll: :roll:
 #335345  av Lørnings

Gaah..ikke onecall!!hele network norway kan ta seg en bolle, umulig å få tak i noen som har onecall, bare kommer rett til svarer og ikke tilgang og helvette..ikke får de ringt ut heller! :P må ha netcom eller telenor sitt nettverk! Det er ihvertfall stabilt på nettilgangen! :wink:
 #335347  av hmsilset

Lørnings skrev:Gaah..ikke onecall!!hele network norway kan ta seg en bolle, umulig å få tak i noen som har onecall, bare kommer rett til svarer og ikke tilgang og helvette..ikke får de ringt ut heller! :P må ha netcom eller telenor sitt nettverk! Det er ihvertfall stabilt på nettilgangen! :wink:
Jeg har altid fått ringt de jeg skal jeg :) Merker ikke forskjell på onecall og telenor f.eks. Bare prisen :wink:
 #335355  av dca

jeg har onecall til 299...men faen alle regningene ligger rundt 500 spenn jo!?!?!?
 #335359  av ArildM

Lørnings skrev:Gaah..ikke onecall!!hele network norway kan ta seg en bolle, umulig å få tak i noen som har onecall, bare kommer rett til svarer og ikke tilgang og helvette..ikke får de ringt ut heller! :P må ha netcom eller telenor sitt nettverk! Det er ihvertfall stabilt på nettilgangen! :wink:
Det forklarer en del... :evil: Kan si jeg har hatt problemet...
 #335360  av marlboro1310

når Network Norway sine dekningsområder ikke er gode nok for avtalte standarder koples automatisk innehaver av det eventuelle Onecall-abonement over til Telenors dekningsradius...

Her i nord-Norge er det ingenting som heter Network Norway noen steder, og vi er alle Onecallfolk tilkoplet Telenors dekningsområder.
 #335384  av inzane2012

må si jeg er meget fornøyd med ucan2 abo. mitt jeg :)
129kr i mnd avgift, gratis å ringe til alle med ucan2, og gratis sms og mms til alle ucan2 og netcom kunder...
og siden jeg bruker mobilen ganske lite, og di fleste jeg snakker med har ucan2 så blir det ganske billige regninger...

bortsett fra siste regning som kom på over 700kr, var vel 300kr for 3g surfing på jobben :oops: :oops:
 #335391  av Lørnings

marlboro1310 skrev:når Network Norway sine dekningsområder ikke er gode nok for avtalte standarder koples automatisk innehaver av det eventuelle Onecall-abonement over til Telenors dekningsradius...

Her i nord-Norge er det ingenting som heter Network Norway noen steder, og vi er alle Onecallfolk tilkoplet Telenors dekningsområder.
Da skjønner jeg jo at dere har onecall, for det er jo ikke tvil om at det er billig! :wink: Men så lenge det er fullstendig ubrukelig her, så er det liksom ikke noe vits! :P
 #335392  av ina

har nettopp byttet til tele2 jeg.. gått fra 600-700kr i regning til 150-200... genialt.. har ikke hatt no problemer med nettverket enda heller..
  • 1
  • 479
  • 480
  • 481
  • 482
  • 483
  • 1174