TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk3 - JDM stuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #333877  av apehest

Ja bilen er jævlig fin!
Jeg hadde skrellt av klistremerkene på felgene ;)
 #333879  av JonEivind

Ja, vurderer å gjøre det. Syns de krasja litt med fargen på mutterne, så kjører 48mm sølvfarga muttere nå. Får se.
Har også noen røde vision motorworks alu lug nuts liggende fra MX5'en som jeg skal prøve på i helga.
 #334242  av Vision

Gratulerer med leppekit og faceliftgrill bak :-)..

Blir spennende å se det på bilen, også om passform og kvalitet etc. holder mål. Mye måtte du ut med for det, ink. allt? Regner med du kjøpte grillen fra Toyota, kom den ferdig lakkert?
 #334257  av JonEivind

Vision skrev:Gratulerer med leppekit og faceliftgrill bak :-)..

Blir spennende å se det på bilen, også om passform og kvalitet etc. holder mål. Mye måtte du ut med for det, ink. allt? Regner med du kjøpte grillen fra Toyota, kom den ferdig lakkert?
Tipper det kommer på rundt 7k for kittet + lakkering, er spent på passformen så får håpe at det ikke er alt for ille. Alternativet var å bestille org kit, men det hadde fort kommet på 20k. Grillen kjøpte jeg fra japanpart.com, den kom ferdig lakkert.
 #334269  av Vision

Synes det var litt rart at du ikke lakkerte grill og leppekitet samtidig ja :p.. Tror den grillen kommer ulakkert om den bestilles fra Toyota. Så kan være penger å spare på å bestille fra Japanparts. 1000 kr pluss frakt var ikke så ille. Jobber med å facelifte min egen bil, mangler kun den grillen pluss front og baklykter.

Noen sjangs for a du dukker opp på Toyotatreffet i Drammen til helgen btw? Skulle gjerne sjekket ut mr2en :-)..
 #334287  av Vision

Sjekket prisen på alle facelift deler hos Toyota for en stund siden men har ikke prisene tilgjengelig lenger. Mener det var mellom 1500 og 2000 pr framlykt. Om du stikker til Toyota og spør skal de kunne finne det frem til deg. Gjør ting enda enklere om du har regnr til en facelift mr2, slik at Toyota kan plotte det regnr i systemet sitt for å finne reservedeler.
 #335435  av SanAndre

Utrolig sprekt det der da :D Men den siden var ikke dårlig, mye gromme felger, gjemme til senere :twisted:
 #335455  av ArildM

Synes de felgene så litt puslete ut jeg.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17