TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder/Filmer Fra japsetreff rud. 2009

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #335277  av Supramk3turbo

Akkurat litt sent ute :D Den m3 motoren ble forøvrig skrudd sammen i fylla for 3 år siden, å går smertefritt ennå :D Ikke værst :D
 #335281  av Kolbotn

Nissan Stageaen på bildet er orginal med RB26DETT, og har og også Atessa-Ets 4 hjulstrekk systemet kjent fra Skyline Gt-R modellene...

Forøvrig vil jeg takke dere i en svart mr2 for rundene på banen og praten på lørdag, Hilsen sølvfarga mx-5.
 #335282  av Supramk3turbo

fant en litt tøff film fra treffet:
 #335289  av mr298

Kolbotn skrev:
Forøvrig vil jeg takke dere i en svart mr2 for rundene på banen og praten på lørdag, Hilsen sølvfarga mx-5.
Takk i like måte.. Fikk såvidt den nestenkrasjen din på film skal se om jeg får lagt den ut etterhvert.. :wink:
 #335293  av Supramk3turbo

He he, du har vell sett hvordan disse driftegutta satser andreazz. Det går ikke altid rett frem på asfalten :lol:

Tror også mange tar den av pga. kjøling. Når bilen ligger sidelengs så å si rundt hele banen, blir det dårlig med luft inn rett forfra, så da er det sikkert noe bedre å kjøre uten...
 #335304  av iden

Kjører da med fanger jeg! :D
Sliter ikke akkurat med kjølinga, jeg sleit fortsatt med å oppnå driftstemp i varmen på lørdag.. (litt vel stor radiator kanskje, høhø)
Meeen så var det ikke akkurat den hardeste driftinga for min del, eller, det ble vel mer sladding.. Første gang på banen med bilen og første gang jeg i det hele tatt prøver meg på noe drifting..
Jaggu ikke lett uten skikkelig understell og effekten i toppen av registeret gitt..
 #335529  av Supramk3turbo

Liten film en kammerat har hivi sammen. Kommer mer med onboard filming:
 #335534  av GTI R RA

Jøss, kjører mot meg jo :wink: var veldig fornøyd med dagen da jeg fikk testet opsettet
før neste tur til ringen om noen uker og med uhøytidelig debut i drag med variert
start og gatedekk funket det overraskende bra 8)
Kjørte 20 runder der ute på mandag også :)
 #335535  av Supramk3turbo

He he, var det du som banka meg ut i første runde ja :lol: Jeg fant liksom ikke feste med det første. Men hadde ikke regnet med å ta starten bedre en deg med 4x4 uansett :D Grattis...
 #335536  av GTI R RA

Takk, er blottet for konkurranseinnstinkt på slike ting og gjorde det for morro skyld,
var litt nervøs og slapp den 500 omdreininger for sent på 1ste hver gang.
Er mest overrasket over hvordan den klarte seg mot den syke STI'en som hadde
masse effekt, gromkasse og gateslicks.
Han hadde tatt meg uansett, men med nok en dårlig start var jeg fornøyd hehe :)
 #335541  av Supramk3turbo

Det er jo bare for gøy alt sammen :D Tenker du på den blå eller gule sti'n??
 #335551  av EXS

Supramk3turbo skrev:Det er jo bare for gøy alt sammen :D Tenker du på den blå eller gule sti'n??
den gule jun subaruen var ganske syk den også :D