TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger nytt panser, peiling pÃ¥ IS 200/300 noen?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #334948  av MrLexus

Hei alle sammen!

Panseret på min 2000 mod Lexus IS 200 ruster og jeg tenker å bestille nytt panser. Orginalt panser er latterlig dyrt så jeg tenker å bestille fra statene, evt ebay. Men jeg ser at de fleste panserne til salgs er til IS 300, og lurer på om det er noen som vet helt sikkert om dette passer til IS 200? Jeg vet at fangerne til de amerikanse IS 300 er annerledes, men panserne passer kanskje..??

Håper på svar!!

Mvh fortvilet IS 200 eier..
 #334971  av 2fast4u

Det er nøyaktig samme panser på IS300 (JCE10) som til din IS200 (GXE10)

Men det kan da ikke bli så mye billigere å få fra USA, blir mye i frakt på en slik stor del.

:wink:
 #335007  av Neo

som andre her sier så kan du bestille til is300, men når du først skal det så kjøp deg carbonpanser :twisted: ..
som amund sier så er det risiko for skade men jeg har ikke opplevd det så langt, og jeg har bestilt mye derfra og aldri hatt noe tull eller skader..
 #335735  av galx

Jepp, enig ang. karbonpanser. Men, det er litt riski for skader med slike store gjenstander fra bl.a. Ebay. Ikke alle er like flinke til å polstre det godt nok.
Bestiller du panser gjennom f.eks. bsbildeler, får du et helt ok karbonpanser til 8 - 10 tusen inkl. frakt. Og, det trengs ikke å lakkeres :wink:

Et annet tips er å kjøpe mitt karbonpanser. Du kan få kjøpe det for 210k - da får du resten av bilen med på kjøpet :D :D