TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥r jeg plass i en MK3?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #335456  av Rafleklakk

Er 191cm høy og funderer veldig på en MR2 MK3, jeg hadde en MK1 for noen år siden og den satt jeg igrunn veldig godt i.

Hva tror dere?

Og.. Hvordan er MK3 prestandamessig? Er den på høyde med sine forgjengere?

Lenge siden jeg var her sist nå. Kalte meg MR2Nytern back in the days.. :)
 #335761  av klukke

hehe, vet iche kordan dt var den gang. eg skulle gjerne svar på spørsmålet ditt men har verken sotte i en mk3 eller sett nærmere på en irl. hvis den e som du sier som mk2 så har du nok god plass.
som sagt har eg iche sotte i en mk3, men tror nok dt vil går helt fint.
 #335763  av hmsilset

Rafleklakk skrev:Virker som at forumet har tapt seg ila de årene jeg har vært borte..

:?
Jeg er her, så vil ikke si forumet har tapt seg :D er mange som er mindre aktiv og ikke så veldig mange som har mk3,så du må regne med tid for svar :wink: Synes du skal ha mk2 jeg,for den vet jeg er stor nok.Jeg er 1,86, og eneste plass problemet er når jeg skal kjøre med hjelm.Den tar oppi taket av og til :) Setter du seteryggen og hele setet helt bak på en mk2,vil du såvidt klare å trø ned pedalene.
 #335998  av Magne_F

Jeg er 1,86 høy, og har mer en god nok plass. Men jeg har en kollega på 1,94 som sliter med plassen når han prøver, selv om han fint klarer å kjøre bilen. Nå skal det legges til at han har unormalt lange bein i forhold til resten da. :-) Du må nok teste plassen selv for å danne deg en formening. :-)
 #336041  av inzane2012

klukke skrev:hehe, vet iche kordan dt var den gang. eg skulle gjerne svar på spørsmålet ditt men har verken sotte i en mk3 eller sett nærmere på en irl. hvis den e som du sier som mk2 så har du nok god plass.
som sagt har eg iche sotte i en mk3, men tror nok dt vil går helt fint.
hold deg til å skrive skikkelig norsk, bokmål eller nynorsk, og ikke fjortiss dialekt...

og ang svar til trådstarter så vet jeg ikke om mk3 er trangere i kupeen enn mk2, men jeg er selv 191cm høy og har ikke noe problem med plass mangel bortsett fra at hanskerommet tar litt stor plass når jeg en sjelden gang skal sitte på ;)
 #336055  av ArildM

Takk inzane2012 :!: Her på forumet skriver vi Norsk.
 #337434  av Rafleklakk

Oi, svar!

Supre saker :) Skal ta en tlf til BOS i/på Lillehammer i morra så får vi se hva som skjer. Er spent på plass og om den har hatt motorbytte. Er det noe meg jeg bør spørre om på tlf før jeg tar en tur montro?

Håper det blir saker ihvertfall, hadde en mk1 i mange år, den har hjemsøkt drømmene mine siden jeg solgte den for ørten år sia.. ALLE biler jeg kjører blir sammenlignet med den, selvfølgelig taper samtlige :lol:

JA, jeg kunne tenkt meg en MK2. Selvfølgelig! Greia er bare at jeg må ha en litt nyere bil for å få ok rente på evt lån. Dessuten har jeg blitt litt gammel, airbag og annet fjas har blitt litt viktig for meg :shock: