TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• plass i mr2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #335680  av James

ijb skrev:er det muligt og frakte 4 vinter felger med dekk i en mr2. :wink:
hehe, glemmesak :P
 #335682  av Neemi

Spørs jo hva annet du har i bilen det og dim på vinterfelgene.
Fikk fint med meg mine fire 17" sommerfelger.
La to bak i bagasjen, og to i passasjersetet.
 #335687  av marlboro1310

det er plass til 4 dekk i en MR2 MK2 ja definitivt, fjern reservehjulet, legg ett oppi der, og bruk tid på å stable de 3 andre i coupeen, det gjorde jeg med mine gamle 17".....

er plass i massevis i en MK2, må bare planlegge pakkinga, så innenfor enhver fornuft så får man som regel med alt man trenger.
 #335689  av ijb

må ha med reservehjule og.. skal ta og kjøpe bil og vil gjerne få med alt hjem :wink:
 #335691  av marlboro1310

da går reservehjulet i bagasjerommet...evt, planlegg pakking i bilen, er plass til mye greier. tro meg..så lenge du kjører alene.
 #335693  av ijb

jeg hadde en mk2 for ca 10 år siden, synes og huske de var greit med plass, men var usikker om der var plass til 4 dekk
 #335696  av lasse

Om man skal ha hjul i bagsjerommet må man vel kjøre med luka åpen? Eller er det bare jeg som har gjort ting helt feil når jeg har prøvd?
 #335812  av inzane2012

får med mer enn du tror i en mr2 :) husker det fra når jeg og madammen flyttet til trondheim i fjord sommer :) fikk plass til 2 store ikea bæreposer, ett tv bord og masse anna dritt ;)
så du får greit plass til 2 hjul i bagasjen og to i passasjer setet, og da har du til og med ekstra plass i bagasjerommet...
og om du ikkje er så lang i beina har du litt ekstra plass bak setet :)
 #335815  av ArildM

Kjørte nærmere 100 mil med en Mk1 med 4 17" hjul, så da må det vel gå å få plass til et par små vinterhjul :mrgreen:La 3stk 17"tommere i setet, og en tok plassen fra reservehjulet.
 #335978  av sindrejl

jeg fikk jo inn 2 18" med dekk i kupeen så burde være plass til 3 originale :)