TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sleepy eyes??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #336068  av robban

noen som vet hvor/ hvordan man får til lysene slik??? 8) er det et kit? monteringen er vanskelig eller ikke :roll:

Bilde
 #336077  av ArildM

Dro ut en sikring foran i motorrom og vips sto lyktene sånn hele tiden.
Sikringen står med et eller annet nærliggende navn, headlight rise eller noe sånt.
 #336083  av mr2pondus

De selger slike kit for en billig penge på Ebay. Noen ledninger med en bryter på,slik at man kan stille til ønsket posisjon.
Ble aldri til at jeg brukte dette.
 #336087  av robban

mr2pondus skrev:De selger slike kit for en billig penge på Ebay. Noen ledninger med en bryter på,slik at man kan stille til ønsket posisjon.
Ble aldri til at jeg brukte dette.

blir vel slik slik med meg å. hvorfor tullle med den perfekte park og tåkelys kombo`n. :wink:
 #336088  av hmsilset

Hvorfor ikke bare ha lyktene nede? Synes det er finest helt originalt jeg, både med lykter oppe og nede.
Synes det er finere med deksel rundt vippelykter i bilens farge som på min :)

Bilde
 #336091  av ArildM

Agreed!
Men tror at alle ferske Mr2 eiere av en eller annen grunn har lyst på "sleepy eyes" eller noe sånt. Gikk i alle fall gjennom en sånn periode selv, har no sånn lyktedall greier liggende jeg og om trådstarter skulle trenge. Min konklusjon ble også etter hvert at, fankern heller, hvorfor ikke bare kjøre med lyktene oppe!
 #336103  av hmsilset

Arildm- Ja,min sånn periode varte mange år men det ga seg saakte men sikkert :D

klukke- Ja,de der er faktisk veldig fine!
 #336106  av klukke

tror du får de som et kit som e lett og montere selv, men prisen e litt stiv syntes eg :/