TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #336019  av James

...Og eieren av denne mr2en tror virkelig han får solgt mr2en sin med å skive i annonsen: ..selges på grunn av misting av lappen alt for gøyt å spinne rundinger med :roll: :roll: Meeget stiv pris på den også med tanke på alle de andre mr2ene som ligger ute for salg..

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
 #336278  av Stiansen

Fy faen det var bra morro å finne Supran på parkeringsplassen i morrest, nybulka og jævli.. Satans folk som har kjørt på den, og stukket av.. Tatt livet av framskjerm, felg, forstilling, dekk.. Tja, takk for den :wink:
 #336280  av lasse

Stiansen skrev:Fy faen det var bra morro å finne Supran på parkeringsplassen i morrest, nybulka og jævli.. Satans folk som har kjørt på den, og stukket av.. Tatt livet av framskjerm, felg, forstilling, dekk.. Tja, takk for den :wink:

Ja er det ikke gøy? Er en kødd som har vært borti bmw'n min også, ikke mye, men lakken har blitt matt et stykke bortover på bakdøra og bakskjermen, moro å koste på bilen x-antall tusen for hellakkering når folk gir totalt f når dem parkerer :evil:
 #336281  av ke25-toyoglide

Er så drittlei kjøpesenterbulker at eg parkerer et godt stykke fra butikken og går heller et minutt.
Har funka bra det. Kan jo sjekke med de som har plassen om de har kamera. Gode kamera idag kan lese skiltnr på flere 100m. avstand. Kikkrundt og se om du kan se noen kamera.
 #336288  av Stiansen

lasse skrev:
Stiansen skrev:Fy faen det var bra morro å finne Supran på parkeringsplassen i morrest, nybulka og jævli.. Satans folk som har kjørt på den, og stukket av.. Tatt livet av framskjerm, felg, forstilling, dekk.. Tja, takk for den :wink:

Ja er det ikke gøy? Er en kødd som har vært borti bmw'n min også, ikke mye, men lakken har blitt matt et stykke bortover på bakdøra og bakskjermen, moro å koste på bilen x-antall tusen for hellakkering når folk gir totalt f når dem parkerer :evil:
Greit nok å være uheldig, men legg nå for all del igjen en lapp så man får ordna opp etter seg.. Må nok koste på min en del jeg også pga. den smellen der.. :evil:
 #336401  av inzane2012

ArildM skrev:Oooo, håper noen kan legge ut bilder :D
fant bare dette lille bildet her på hjemme sidene demmes, så du får nesten bare stikke innom en narvesen butikk og kikke litt i bladet :) ;)
Vedlegg
375.jpg
375.jpg (39.88 kiB) Vist 714 ganger
 #336436  av JK86

noen som har prøvd og godkjenne en mr2 med 3gen 3sgte i det siste eller 2 gen for den sakens skyld? bare lurer på hvor umulig oppgave det er nå om dagen
 #336441  av James

At bilen er godkjent som flyttegods i vognkortet som er tingen :mrgreen: Slepper unna det aller meste da :P
 #336446  av celicat23

Hva er mer gøy enn og jobbe overtid fordi andre bestemte seg for å gå hjem når de skulle og bare gi faen i ett større problem som måtte løses? Ikke vet jeg. Det her er rasende festlig.
  • 1
  • 482
  • 483
  • 484
  • 485
  • 486
  • 1171