TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Diverse biler og ting jeg har/ har hadt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #335644  av Fred

Titta gjennom photobucket`n min ikveld, og fant litt diverse bilder av noen biler og diverse jeg har og har hadt...
Sikkert ikke en interessang post, men jeg liker bilder, så her får dere noen!

Camry sv 10... Ble brukt mye på jorde og is en stund.
For dere som tror fwd er kjedelig på isen, prøv med ispigg foran og normale hjul bak.
Sinnsykt artig, har aldrig ligget så sidelengs noengang.
Gikk faktisk baklengs inn i svinger og alle trodde dette snurra, men kom ut riktig veien likevel....

Bilde

Camry V6.
Hadde 2 av disse rett etter hverandre, lik farge og alt, den ene ble solgt på 320000km og den andre på 240000 hvis jeg ikke husker helt feil. Gubberacer :P Alltid like artig å spake ned med en camry som har 160hk og kjøre fra 18- åringer med gti...

Bilde

Corolla 1,4 D4d. Mitt første nybilkjøp. Bilregnskapet gikk ca akkuart i null ved kjøp av denne bilen, hvis man tenker drivstoffkostnader på camry v6 pluss det som går i filler på en gammel bil, kontra det å ha ny bil som bruker lite suppe og garanti...

Bilde

En scorpio jeg har enda, brukes når vannet er hardt nok....
Egentlig en artig sak, med ispigg...

Bilde

Kadett city, av typen kjøp og bruk opp... (scanning)

Bilde

Kadett GSI, min første "nyere" bil (scanning)

Bilde

Astra GSI, gikk veldig godt (scanning)

Bilde

Ascona B, min første bil, kjøpt når jeg var 16 og pussa opp i garasjen til foreldra mine. kvelda 2 motorer før jeg fikk lappen... Endte sine dager med en audi i baken, bulkene stoppa midt under siderutene bak... (scanning)

Bilde

`78 Dodge b-200 short-van
Savner denne en gang i året (16.mai)
Ca 350 hk og burnewagon.... Veit hvem som eier den, og kontrakten sier at han skal ringe meg ved salg... Eneste bilsalget jeg angrer på...

Bilde

Gammal ford traktor...
Som enda opp med volvo tresker bakstilling, foran... Og dermed hydraulisk servo :D
Har enda og startes opp når den trengs. Starter faktisk alltid! bank i bordet....

Bilde

BÃ¥ten min... 1978 modell reinell 6m.
260hk volvo penta V8. Lurer på om dette er bilde fra salgsannonsen når jeg kjøpte den, ser lik ut enda utvendig, det meste inni er pussa opp pluss ny kalesje i år...

Bilde

Grillhengeren! MÃ¥ ikke glemme den. LÃ¥nes ut mot et overkommelig vederlag til diverse festlige tilstelninger...
Har vært 45 stk på grillparty og denne tok unna 8)

Bilde

1976 toyota corona, kjøpt, brukt som vinterbil og solgt...

Bilde

Garasjeflytting med en annen av ford traktorene.
Tror dette var østfolds største skaphenger den dagen....

Bilde

1979 Kadett caravan med 2500kg`s slep bak, ikke noe fartsmonster det vogntoget her....
Hadde store planer for motorskift og sladdevogn på denne bilen her, alt var handlet inn, men løftet den opp og fant ut at det letteste var nok å sope vekk denne bilen.... Litt rusten. Solgt i fylla og ikke hørt et ord siden...

Bilde

07 Auris 1,4D4d.
God bil, solgt til dattra til en på toyota stjørdal...

Bilde

Ascona B. Kjøpt og pusset opp for å bli tilnærmet eksakt lik min første bil. Totalt kostet meg nærme (hvis ikke over) 100.000 kroner, ikke turt å regne nøyaktig på det. Selges ALDRIG

Bilde

Min nåværende 2009 urban cruiser foran kåken

Bilde

Veit ikke hvor artig sånnt her er jeg, men satt og mimra litt ikveld så....

Moro å se tilbake synes nå ihvertfall jeg! Har sikkert masse mer bilder og biler på papir, men det var nok før elektronikken tok over!
 #335647  av Supramk3turbo

Ja her var det mye snax :D Pen den asconan :D
 #336266  av ure

Syns dette var en underholdene tråd jeg, artig å se hva folk har hatt gjennom tidene :D