hei
skal sette motoren tilbake til original stand før EU kontrollen, siden jeg har Apexi Power FC og ett rimelig agressivt oppsett der er COen min altfor høy.
Jeg har bestilt ny stock Gen3 turbo ECU, her kommer det jeg lurer på...
Vil det bli noen problemer når jeg kopler den til? siden jeg ikke pr dags dato kan regulere turbotrykket pga uoriginal aktuator, lader bilen konstant 1,3 bar. originalt er det vel rundt 0,9bar. Noe jeg tror, er at ladetrykket styres av dataspruten, men jeg er ikke sikker.
TRS som bygde bilen om mener det ikke skal være noen problem, så lenge jeg ikke kjører som en idiot. Hva mener folket her?
legger ved bilder av den aktuatoren som er montert på min bil, og en link til den som er original på gen3 turbo.
http://www.rpmgarage.com/new/detail/?tid=12061
Ladetrykket går vel ikke tilbake til stock når jeg smeller på en original ECU ? er sikkert amatørspm dette, men setter pris på all tilbakemeldig.
skal sette motoren tilbake til original stand før EU kontrollen, siden jeg har Apexi Power FC og ett rimelig agressivt oppsett der er COen min altfor høy.
Jeg har bestilt ny stock Gen3 turbo ECU, her kommer det jeg lurer på...
Vil det bli noen problemer når jeg kopler den til? siden jeg ikke pr dags dato kan regulere turbotrykket pga uoriginal aktuator, lader bilen konstant 1,3 bar. originalt er det vel rundt 0,9bar. Noe jeg tror, er at ladetrykket styres av dataspruten, men jeg er ikke sikker.
TRS som bygde bilen om mener det ikke skal være noen problem, så lenge jeg ikke kjører som en idiot. Hva mener folket her?
legger ved bilder av den aktuatoren som er montert på min bil, og en link til den som er original på gen3 turbo.
http://www.rpmgarage.com/new/detail/?tid=12061
Ladetrykket går vel ikke tilbake til stock når jeg smeller på en original ECU ? er sikkert amatørspm dette, men setter pris på all tilbakemeldig.
Vedlegg


2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i