Imponerende prosjekt 

Kpturbo skrev:nesten 700 hk på 1.65 bar er utrolig bra.... ikke noe hjulspinn fra 3 gir og oppover, er jo egentlig imponerende, med tanke på vekten av bilen og hvor mye hester på hjulene...ØrjanN skrev:synd det med oljeproblemet.. Håper det fikser seg når du blir ferdig etter vinteren.. har du noen bilder fra kjøringa? savner nye bilder... hehe...Har dessverre ingen bilder men det kommer etterhvert fra byggingen av motoren. Men det tar nok litt tid, må ha penger vettu. Om det blir mer hester vet jeg ikke, har ikke tenkt så mye på det ennå. Men det hadde vært moro og passere 700hk i motor, jeg var jo ikke langt unna og da ladet jeg bare 1.65barSatser du på mer hester når du er ferdig da?
..
Jeg vet at bilen kan takle mer ihvertfall. Mange sa til meg at over 600hk ville gjøre bilen ubrukelig, men der tok de feil. Hadde ikke no hjulspinn fra 3.gir og oppover, bare ett vanvittig skyv hele veien. Med gateslicks så satt den som et skudd i svingene også, men selvfølgelig så er det vanskelig og ikke bli frakjørt fra mindre motorsterke biler i svingene. Siden motoren er såpass hissig så er det lett og snurre hvis gassfoten er litt for nære gulvet i svingene.
Har planer og kjøre litt dragracing (rattlåsracing) og da er det mest mulig effekt som gjelder..