TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AE86 pÃ¥ autodb

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #336983  av James

100.000,- jah! :o :o Selgeren får ha lykke til med salget...
 #336993  av hmsilset

Er jo skilt på den.Jeg synes den er verdt 100.000.Disse er vel sinnsykt sjeldne her i norden.Også 900kg bare da :D
 #337013  av sindrejl

Hmm.. litt lettere å selge med en litt bedre annonse kanskje ;)
 #337026  av proson

Var mye bedre annonsen til han som solgte den i Trondheim. Budet var på 98 000.- da jeg snakken med han, og mulig den gikk for mer enn det. Skikkelig strøken 4age motor, ny girkasse, ny lakk osv. osv.

Han som solgte den ble nedrennt av Initial D fans som ville se bilen med egene øyner, og folk som ville kjøpe den. Måtte fjærne tlf nr og reg nr for å få fred visstnok.
Bilen er nok verd prisen for rette person, men så er dette også en bil for spesielt interesserte. AE86 i seg selv er for spesielt interesserte og når du har den i 100% "Initial D" stil så blir det enda mer spesielt! Blir rett og slett en samlerbil, og ikke så mye driftebil etter min mening.

Så james, om du ikke er villig til å betale 100 000.- så er det nok flere som ville kjøpt den for den prisen, uten tvil.
 #337027  av Morten

*mmmmm hengerfeste* :lol:
 #337032  av James

proson skrev:Var mye bedre annonsen til han som solgte den i Trondheim. Budet var på 98 000.- da jeg snakken med han, og mulig den gikk for mer enn det. Skikkelig strøken 4age motor, ny girkasse, ny lakk osv. osv.

Han som solgte den ble nedrennt av Initial D fans som ville se bilen med egene øyner, og folk som ville kjøpe den. Måtte fjærne tlf nr og reg nr for å få fred visstnok.
Bilen er nok verd prisen for rette person, men så er dette også en bil for spesielt interesserte. AE86 i seg selv er for spesielt interesserte og når du har den i 100% "Initial D" stil så blir det enda mer spesielt! Blir rett og slett en samlerbil, og ikke så mye driftebil etter min mening.

Så james, om du ikke er villig til å betale 100 000.- så er det nok flere som ville kjøpt den for den prisen, uten tvil.
Absolutt en bil for spesielt interesserte. Den rette kjøper vil nok betale godt for den. Er ikke det at jeg ikke liker AE86, kanontøffe biler, men syns personlig det er en alt for høy sum å betale for en bil med tanke på motorstørrelse og alder på bil. Ville liksom kjøpt mye annet til den prisen...