TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 mk3-ferrari f430

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #336976  av Supramk3turbo

He he. Men jeg må si at det prosjektet der var utrolig gjennomført, å ble veldig bra. Når folk legger så mye i det, syntes jeg det er helt greit :D Mini ferarri :D
 #336987  av Supramk3turbo

erling skrev:Bilde

BildeBildeBilde
He he. Litt enig med deg der erling :lol:

Men ellers artig prosjekt :D
 #336988  av lasse

Ja, gjennomført er det jo, men hvorfor i all verden gidde? Må jo ha kosta flesk også, jeg vet ihvertfall at om jeg skulle brukt mye penger på en bil, så hadde jeg valgt prestanda foran form, uansett! (og det har jeg jo til en viss grad gjort også :wink: )
Blir uansett hvordan man vrir og vender på det feil med en bil som ser sånn ut med en fjert av en firesylindra motor, er vel 8'er i f430 vel?
 #336995  av Haugrud

Enig..folk som tror det er Ferrari, som står å hører på at den starter, så blir de skuffa tror jeg..sier bare "bimmm" istede for "VROOOM" :P
 #337000  av lasse

celicat23 skrev:Dette er det eneste ferrari "bodykit'et" jeg liker og syns blir pent:

http://www.extreme-sportscars.com/360/home_360.htm

Alle andre jeg har sett så langt blir bare litt feil i utseende.
Basert på peugeot 406, da er ihvertfall driftsikkerheten ivaretatt i forhold til originalen :lol:
 #337021  av Nils

Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg kjøpt meg en 355 og bygget denne om til en mr2 mk2 replica.............. :mrgreen:
 #337022  av Sven

Lurer på hva slags treff han drar på :lol:
Tror ikke jeg hadde turt å dra på noen, spes ikke med den "motoren" under bakruta :shock:
 #337543  av marlboro1310

det der har jeg aldri fatta hensikten med, for de penga han har lagt ned i bodykit\felger\lakk & ikkeminst TID, kunne han greit og enkelt ha kjøpt seg faktisk en ganske så presentabel ORIGINAL Ferrari...

Altså, jeg er fan av ordtaket...bilen bør flytte seg i stil med utseendet...

gjerne en ulv i fåreklær sånn sett, men dette er by FAR noe som helst i nærheten av en prouncing horse...
 #337546  av hmsilset

Nils skrev:Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg kjøpt meg en 355 og bygget denne om til en mr2 mk2 replica.............. :mrgreen:
Genialt :D
 #337564  av chris

Nils skrev:Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg kjøpt meg en 355 og bygget denne om til en mr2 mk2 replica.............. :mrgreen:
Haha! Støtter den ja.

Ellers må jeg si at det var utrolig arbeid da. Kan ikke fordra sånne fake biler, men selve arbeidet og resultatet ser jo heftig ut. :)