TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Supra MKIV i Tromsø

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #329045  av Gt-4-Ever

Så en svart supra på hvite skilter(tror jeg) på en biltransport i Tromsø ved Jekta storsenter fredag. Noen her?
 #329054  av tojo

Gt-4-Ever skrev:Så en svart supra på hvite skilter(tror jeg) på en biltransport i Tromsø ved Jekta storsenter fredag. Noen her?
Sikkert TMTT(PS motor) fra Narvik som har vært på "oppvisning" :-) ?
evnt Ninjamannen som har fått skilter på sin US?
 #329232  av Tore

Var en US-spec som var fra Kvaløya i fjor sommer, men husker ikke om den ble solgt eller om den fortsatt er der...var sort med SuperDrager eksos og lett styling.
 #329247  av Zupra

Tore skrev:Var en US-spec som var fra Kvaløya i fjor sommer, men husker ikke om den ble solgt eller om den fortsatt er der...var sort med SuperDrager eksos og lett styling.
Nåja.. tror denne er høyrestyrt såfremt den ikke er bygget om til venstreratt.. :?:
Har også sette denne flere gang i det siste. er nok han fra kvaløya. Men tror ikke han er her inne..
 #329485  av Remi

Han jobber på Nofi. så den bruke og stå i eidkjosen på ukedagen.. han bodde tidligere på slettaelva.. sort bil med modda panser og speil blandt annet. bilen er høyre rattet.
 #337240  av Ninjamannen78

tojo skrev:
Gt-4-Ever skrev:Så en svart supra på hvite skilter(tror jeg) på en biltransport i Tromsø ved Jekta storsenter fredag. Noen her?
Sikkert TMTT(PS motor) fra Narvik som har vært på "oppvisning" :-) ?
evnt Ninjamannen som har fått skilter på sin US?
Min ble godkjent i dag men står fremdeles i Oslo. Blir henting snart :)