TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #337194  av Grøndis

hmsilset skrev:
Grøndis skrev:Noen som har en strøken MR2 MKII turbo til salgs er blitt litt lei nissan min.... savner toyota litt her jeg sitter alene nå..........
Min er i god stand.skaffe downpipe og diverse småtteri bare først :D
viewtopic.php?f=68&t=33113

Hmm skal tenke litt på det...
 #337198  av James

christer skrev:
James skrev:
James skrev:Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag! :D

grattis ja.
når blir det ett nytt treff i bergen da?
Takker for det! :) Må få til et meet snart igjen ja. Til helgen kanskje? :P Ser jo faktisk ut til å bli brukbart vær til helgen.. Kan knapt huske sist det var sol her i Bergen :roll:
 #337227  av christer

James skrev:
Takker for det! :) Må få til et meet snart igjen ja. Til helgen kanskje? :P Ser jo faktisk ut til å bli brukbart vær til helgen.. Kan knapt huske sist det var sol her i Bergen :roll:
for min del er det kun søndag som passer denne helgen...
 #337341  av Giske

Woho! I morgen får jeg poleringsmaskinen min :-D 1400w 120newton. Nå skal det poleres bil :twisted:
 #337360  av James

Langhelg etter kl. 14 idag :mrgreen: :P
 #337361  av hmsilset

Giske skrev:Woho! I morgen får jeg poleringsmaskinen min :-D 1400w 120newton. Nå skal det poleres bil :twisted:
Høres bra ut :D Husk før og etter bilder!!
 #337373  av Giske

hmsilset skrev:
Giske skrev:Woho! I morgen får jeg poleringsmaskinen min :-D 1400w 120newton. Nå skal det poleres bil :twisted:
Høres bra ut :D Husk før og etter bilder!!
I will!! ;-)
 #337382  av Giske

bose skrev:jeg vil gjerne se bilde av maskineriet du har tenkt å polere med! :mrgreen:
utseendemessig er den omtrent helt lik som denne:

Bilde
 #337388  av ArildM

Faen nå gleder jeg meg til helg! Har jobbet 0700-2100 i to dager i strekk nå, ser ut til at det blir samma greia i kveld også. Men i morgen! Da blir det helg! :mrgreen:
  • 1
  • 485
  • 486
  • 487
  • 488
  • 489
  • 1171