TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lys i midtkonsollen pÃ¥ E9?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #337282  av kenmyh

Hei igjen,

Jeg har lenge lurt på om det skal være lys i midtkonsollen på E9. For på min er det ikke det.. Liksom, det er vanskelig og stille varme etc. uten lys der. Så skal det være lys der, eller skal det ikke? For i såfall har pærene mine tatt kvelden :P

Kenneth
 #337343  av 2fast4u

Skal være lys i panelet ja, er ei pære som går på samme stikk som bryter til viftehastighet.
Mener å huske at man kunne ta ut radio for å nå denne, hvis ikke det er mulig så må hele
panelet fra oppbevaringsrom foran gearspak og opp til luftdyser demonteres.

:wink:
 #337363  av kenmyh

Alt må demonteres! ;) Men da vet jeg det, så får jeg se på det når jeg kommer hjem i dag. Kanskje jeg får lys der igjen! For det hadde vært digg! :D
 #337371  av kenmyh

Jeg tok av hele panlet, var eneste måte og komme til. Jeg så en bunte med kabler som gikk inn der. Etter at jeg hadde tatt ut oppbevaringsboksen. Men jeg fikk ikke ut selve viftepanelet, så jeg så ikke om det er noen pære der. Noen som vet hvordan man får ut dette, uten å demontere hele dashbordet? :P

EDIT:
Slo opp i Haynes manualen min, og fant ut hvordan. Og det var ekstremt mye jobb.. MÃ¥ demontere nesten alle paneler innvendig jo! :o