TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny modell

• Diskusjon og spørsmål om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #336997  av lexusmann

Ser bra ut så langt... syns de kunne legge ut flere bilder...http://www.dinside.no/822284/ny-lexus
Sist redigert av lexusmann den 15 sep 2009 20:11, redigert 1 gang totalt.
 #337003  av pekle

Kommer mer 10. september. Konspetet blir presentert i Frankfurt (jeg har booket fly :D )

Var hos Lexus i dag og spurte litt rundt, de hadde ikke så mye info, men gledet seg og regnet med salgsstart neste høst med levering tidlig 2011.
 #337046  av Toyota-rav4-2002

Kunne vert litt flere bilder enn det der ja, fronten kanskje.
Men det ser ganske bra ut. :)
 #337290  av Geir

Hmm...det blir interessant å se hvilke motorer som blir tilgjengelige. Interessant bil dette!
 #337396  av lexusmann

Ser VELDIG bra ut, mener nå jeg... :wink:
 #337415  av mads abrahamsen

Hmm må invistere kanskje ny bil i 2011 da :D Noen IS-F felger på den og i Lexus-blå eller hvit så er jeg solgt :mrgreen:
 #337422  av Geir

Takk for linken! SVÆRT interessant bil...jeg vil vite pris på forskjellige modeller asap!
 #337446  av pekle

Lexus Oslo håpa på startpris rundt 300. Så spørs det kor godt det er med standardutstyr på baby-Lexus. Tidlegare var "alt inkludert", men ser ut som dei går i retning andre produsentar - nye RX kjem i 4 utstyrsnivå. Den gamle hadde vel 2. Dessutan er vel små bilar meir prissensitive så det er større sjanse for ein "ribba" basisbil i denne klassen.
 #338193  av kimbeer

denne kommentaren liker sikkert ikke alle her, men synes den hadde veldig impreza form :P impreza/scirocco kanskje...

ikke det at det er negativt ;D dog skulle det vært noe mindre plastikk i fronten og litt åpninger spør du meg :)
 #338227  av @lpher

pekle skrev:Lexus Oslo håpa på startpris rundt 300. Så spørs det kor godt det er med standardutstyr på baby-Lexus. Tidlegare var "alt inkludert", men ser ut som dei går i retning andre produsentar - nye RX kjem i 4 utstyrsnivå. Den gamle hadde vel 2. Dessutan er vel små bilar meir prissensitive så det er større sjanse for ein "ribba" basisbil i denne klassen.
300k har vært antydet av forhandler her i Trondheim også...
 #338321  av erling

Flott bil det der, men kommer den med fram- eller bakhjulsdrift? Har ikke sett noe skrevet om dette... Dersom de saboterer den med forhjulsdrift faller den ihverfall i kategori sammen med de andre uintressante tupperwarebilene.
 #338322  av lexusmann

erling skrev:Flott bil det der, men kommer den med fram- eller bakhjulsdrift? Har ikke sett noe skrevet om dette... Dersom de saboterer den med forhjulsdrift faller den ihverfall i kategori sammen med de andre uintressante tupperwarebilene.
Er jo Lexus, bør få bakhjulstrekk da vel?? :wink: