TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjelp! hvor skal denne kontakten hen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #337571  av Bauf2k

Hei, trenger hjelp til å finne ut hvor denne kontakten skal til:
Bilde

Bilde

Bilde

det står også et nr. på kontakten: 11156.
ser ingen kontakt som den kan passe i heller.. ledningen er ikke så lang heller, rundt 15cm.. så den når ikke så langt.
trenger svar kjapt om noen har peiling! :D

bilen er en Celica st185 3sgte
Sist redigert av Bauf2k den 13 sep 2009 18:46, redigert 1 gang totalt.
 #337586  av Bauf2k

ingen som har peiling? er ikke mulig å sjekke etter nr. på den kontakten noen plass?
eventuelt finne ledningenettet,så nr på kontaktene? jeg har søkt litt rundt,men finner ikke en dritt :(
er så dumt,for det er liksom den lille peisn der som stopper meg ifra å sette ihop resten av delene..
 #337587  av Mr_Storbrua

Er ikke sikkert at den er av noe betydning. Kan være til en utgave med mere utstyr f.eks.
 #337588  av Bauf2k

hm, ja det var det. men vi har merket alle kontaktene med flerfarget strips. så den kontakten er det en hvit strips på, men kan ikke se noen kontakter i nærheten. håper bare ikke vi har oversett en kontakt bak på innsuget :shock:
men det tviler jeg litt på.. og håper jeg på :?
 #337589  av Mr_Storbrua

Ok, jeg kan nok ikke hjelpe deg. Men hjelper kanskje litt om du sier åssen motor det er f.eks. Har du hatt ut motoren? Ser den er en celica, men åsssen celica osv...
 #337620  av ford suger

Hvis det er noe trøst, så har jeg samme kontakt på min bil som henger og slenger. Og min bil er i daglig drift så tror ikke den er til så mye fornuftig.........
Men korriger meg gjerne de som har peiling :D
 #337623  av Insanity

kan det være til vann nivå sensoren på den orginale intercooleren?