TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "har" delebil, noen som trenger deler?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #337167  av mr292

hei, skal til et bilopphuggeri i nærheten om noen dager for å demontere dørlåser, er ikke sikker på hvilken modell det er men den er fra 90-tallet (har ikke sett den). om noen skulle trenge noen deler så rop ut, den hadde hatt en frontkollisjon.
om dere er ute etter deler så send meg en pm så fort som mulig.
 #337264  av Giske

christopher936 skrev:Om du har den bryteren i interiøret som styrer Off, lo , high på luften så er jeg ganske interesert :) kan sende deg bilde om du ikke skjønner hva jeg mener
Ødelagt hos deg også, ja? :-p
 #337612  av Ã˜rjanN

Hei.

Trenger en del til en midtarmlende, da delen som holder den fast er knekt...

Her er et bilde av hvordan den ser ut:

Bilde
 #337780  av Ã˜rjanN

hei igjen, var nede i bilen å så om igjen nettopp, og da så jeg at jeg må ha hele det lokket, med den lille biten jeg har bilde av.. legger ved et bilde så du skjønner hva jeg mener :)

Bilde
 #337902  av mr292

ØrjanN:
Da var jeg en rask tur innom huggeriet idag bare for å ta bilder av diverse ting. jeg hadde ikke noe god tid, ettersom jeg og en kammerat var på vei hjem fra hyblene våres, så rakk desverre ikke hjelpe andre en deg denne gangen.
midkonsoll lokket er nå mitt og kan sendes når som helst, klarte selvfølgelig og rote bort 1 av de 4 skruene jeg måtte ta av, men du har sikkert en slik skrue selv.

Bilde
(som du ser så har jeg bare 3 av 4 skruer her :P
Bilde
plastikk "hengselen" er i god stand :D

christopher936:
har ikke glemt deg, hadde det bare travelt i dag fordi kompisen min skulle en tur til trondheim, så får se om jeg tar meg en tur å får demontert den bryteren til uka.