TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #336879  av ArildM

Kanskje litt dårlig bilde å jobbe med, men du har fått frem stilen din i dette bildet også.
Ble bra! Rart hvor mye litt shopping kan gjøre, enda værre er det hvordan en manipulerer bilder (forandrer former) for å skape et kunstig inntrykk, men det blir en annen sak.
 #336889  av celicat23

ArildM skrev:Kanskje litt dårlig bilde å jobbe med, men du har fått frem stilen din i dette bildet også.
Ble bra! Rart hvor mye litt shopping kan gjøre, enda værre er det hvordan en manipulerer bilder (forandrer former) for å skape et kunstig inntrykk, men det blir en annen sak.
Det er bare en del av ett større bilde. Det er med kroppen hennes osv på det fulle bilde. Tok bare en del av det for og vise litt før/etter.
Lagde også 5 forskjellige versjoner av det med varierende grav av behandling og type behandling. Ett utklipp av en av de andre:

Bilde

Får hjelpe andre som er heldig nok til å ha jenter som stiller opp inntil jeg får lurt noen selv :lol:
 #336899  av Lørnings

Ble mye mer strøkent med hvit bakgrunn..det hjalp veldig! Også syns jeg hun så litt "fake" ut på det første redigerte bildet..men ellers så har du fått dreisen på dette fotoshop opplegget :wink:

Hehe..kan vi ikke gjøre en deal da? Jeg får kjerringa til å stille opp for deg :wink: Men til gjengjeld så må du ta et par kosebilder av 7'ern, selv om jeg vet du ikke vil :P :wink: Jeg lager album serru, så hadde vært stas med et kult bilde eller 2 :D
 #336901  av celicat23

Lørnings skrev:Hehe..kan vi ikke gjøre en deal da? Jeg får kjerringa til å stille opp for deg :wink: Men til gjengjeld så må du ta et par kosebilder av 7'ern, selv om jeg vet du ikke vil :P :wink: Jeg lager album serru, så hadde vært stas med et kult bilde eller 2 :D
SÃ¥ du vil pimpe ut dama di til fordel for bilen? :lol: Hehe
 #337734  av ArildM

Nydelige bilder! Du er definitivt best (akkurat nå i alle fall) på naturfotografi og biler :)
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 103