TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vil ha denne Supraen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #338291  av hmsilset

Likte det meste på den bilen jeg også :) 150000k er jo en grei pris. 4,7liter motor og annen girkasse trekker ned hos meg da,siden Supra har bra med motor fra før.
 #338295  av Scotty

Var utrolig fet ja. 150k er summen på høyeste bud hittil, og selger har satt en høyere minimums-sum som ikke er møtt enda.. så går nok for endel mer.
 #338301  av Morten

Huff, den kledde ikke breddinga... hvorfor skal "alle" på død og liv ødelegge biler som er så fine som supraen er orginalt med å klaske på masse graps som overhodet ikke passer med linjene til bilen? :? :cry:
 #338307  av hmsilset

Morten skrev:Huff, den kledde ikke breddinga... hvorfor skal "alle" på død og liv ødelegge biler som er så fine som supraen er orginalt med å klaske på masse graps som overhodet ikke passer med linjene til bilen? :? :cry:
Håper ingen juler meg opp om jeg sier at jeg ville hatt en feet vinge bakpå der :) Synes ikke sånn bredding passer uten vinge.
 #338370  av bjornalf

han selger ikke for mindre en 70 000 dolars... så denne blir nok dyr tilslutt...
 #338371  av James

Morten skrev:Huff, den kledde ikke breddinga... hvorfor skal "alle" på død og liv ødelegge biler som er så fine som supraen er orginalt med å klaske på masse graps som overhodet ikke passer med linjene til bilen? :? :cry:
kunne ikke blitt mer enig.... Org. vinge, eller evt. TRD vingen er også et must på en Supra etter min mening.
 #338377  av <RuPerT>

Supra er meget fin uten vingen. Men synes den er finest med org eller TRD vinge. Er smak og behag det da ;)
 #338480  av Toyota-rav4-2002

<RuPerT> skrev:Supra er meget fin uten vingen. Men synes den er finest med org eller TRD vinge. Er smak og behag det da ;)
Helt enig der ja.
 #338582  av FS-Styling.no

Handla my deler av han der... trivelig kar! Eric heter han... synes bilen hans er rimelig rå... tror nok han kunne fått klemt ut greit med hk her hvis han hadde skrudd opp litt trykk :-)