Doomrider skrev:Kult , kjappt svar, thanx. Ka du skulle ha hatt for dem?
Så du har kjørt på vintrer før ja, men spørsmåler er hvor? heheh
Jeg bor der d er en del bratte bakker og null salting, d kan bli brøyte kanter på en 5 cm eller no, hehe ikke akkurat som att jeg er gira på å høye bilen min da men. Har heller ikke lyst til å smelle nedi vær gang jeg ska på jobb, om jeg har funnet rett info på bilen min så er den vel senka 2.5 cm og er ganske stiv så den er deilig i svingan, men har en kamerat som mener att d ikke er så lurt på vinterføre. Jeg prøver bare å lære meg så mye som mulig og d er derfor nice att jeg fant detta forumet.
Bilen min er vel ca 12-15 cm fra bakken nu trur jeg, dårlig lys ute på kvelden, hihi.
Vet ikke hva sånt er verdt jeg?
Har kjørt i oslo jeg da, men dem brøyter ikke mye her heller...
Når jeg kjørte min på vintren, så hadde jeg tein fjærer, oppgitt til 39 foran og 43 bak, men det må ha vært mer, fikk såvidt fingeren mellom dekk og innerskjerm foran.
Jeg kjørte i tillegg med 92+ leppa som er enda lavere. Bratte bakker er null problem med mr2, mye vekt på bakhjula gjør at den kommer seg veldig godt frem, har sladda elegant forbi avensiser og passater som har måttet gi opp midtveis i bakker, var alltid like gøy å se trynet dems
EDIT: Aner ikke hvor du bor, men fjærene bør hentes, dem er ganske tunge, så blir sikkert dyrt å sende dem...
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...