TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mørke baklykter til IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #285398  av Neo

sant det du sier her, støtter det.. som sagt dette er ett forum for og være behjelpelig for andre og selv få hjelp..
vi er jo en god gjeng her inne..
 #285405  av QuiNlan

Jess. Jeg beklager hvis noen føler seg støtt av deg jeg skrev. Jeg trodde i begynnelsen vi snakket om to forskjellige lykter, da jeg ikke synes de jeg fant lignet på noe jeg hadde sett påmontert på noen av bilene deres. Dette viste seg å være feil, da dere konstaterer at det er nettop de jeg fant dere har. Jeg trodde dere kun hadde vanlige baklykter med sotet glass. Det var ikke meningen å støte noen. Og, forskjellig smak er det sundt å ha, og jeg er enig i at man bør vise respekt for hverandre.
 #285493  av lexusmann

galx skrev:
QuiNlan skrev:
Neo skrev:tror jeg og csstian har samme lykt 8) .. kan legge opp et bilde
Er det disse du har?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-02-03 ... enameZWDVW

Isåfall er jeg redd de kommer under "romskip" kategorien selv om de ser temmelig fete ut. :)

Det er vel ikke så veldig vanskelig å se at disse baklyktene ser helt anderledes ut montert på bil enn på salgsbildet på Ebay :wink:
SÃ¥ er disse typene med LED-lys i tillegg, ikke bare sotet glass.
Selve designet på mine baklykter er den samme som hos Neo og Csstian, men for min egen del klarer jeg ikke helt å se at disse modellene ferdigmontert på bil, ser ut som "romskiplykter" (..liker ikke dette ordet helt..).
Dersom du har sett LED-lysene til nye Toyota Avensis, ser baklyktene mer slik ut påmontert, bare med en god del flere/tettere ledpærer i lexus-lyktene. Et vanlig sidebliklys eller et plastdeksel ser heller ikke så spennende ut på bilder på Ebay - forstår hva jeg mener ?
Orginale baklykter som kun har sotet glass, dersom det var det du var ute etter i utgangspunktet, har jeg sett flere ganger på Ebay. Bare å lete vider :wink: . Skal sende deg en link dersom jeg ser noen i forbifarten.
Muligens en smule off topic dette, men når fikk Avensis LED- lys??Har jeg ikke fått med meg... :lol:
 #285557  av galx

Jepp, helt off topic, hehe. Neida :wink:
Mener Avensis har slike baklykter med mange lyspunkter som danner en ring, sikkert ekstrautstyr altså. Er det bare en haug med småpærer i ring kanskje ?? Mulig det...?
Det var mest for å illustrere designet :wink:
 #285574  av KK-ma70

galx skrev:Jepp, helt off topic, hehe. Neida :wink:
Mener Avensis har slike baklykter med mange lyspunkter som danner en ring, sikkert ekstrautstyr altså. Er det bare en haug med småpærer i ring kanskje ?? Mulig det...?
Det var mest for å illustrere designet :wink:
6 pærer som danner en ring :wink:
 #285584  av QuiNlan

Så, hvilke sotede baklykter har folket? Mulig jeg ikke har fått det med meg men. Jeg føler fortsatt at vi snakker om to forskjellige ting..
 #285631  av Neo

QuiNlan skrev:Så, hvilke sotede baklykter har folket? Mulig jeg ikke har fått det med meg men. Jeg føler fortsatt at vi snakker om to forskjellige ting..
jeg og csstian har lagt ut hvert være bilder av lyktene vi har.. der er samme lykta som er på orginal igrunn, men innmaten er sort og det er led lys istede for en vanlig pære.. blink og ryggelys er det samme som ellers.. legger ved ett bilde på hvordan dem ser ut med lys på.. men om det ikke er dette du er ute etter hva er det egentlig du skal ha da?.. blir litt forvirret her om hva du mener
Vedlegg
TL-IS300-LED-SMa.jpg
TL-IS300-LED-SMa.jpg (83.38 kiB) Vist 2915 ganger
 #285641  av QuiNlan

Ja, ok da vet jeg det. Takk skal du ha. Skal prøve å overbevise meg selv om at det er de jeg skal ha :)

Beklager all forvirringen. Jeg innser nå at jeg kunne ordlagt meg annerledes. Jeg trodde i begynnelsen vi snakket om forskjellige lykter, da jeg ikke syns de "romskip" lyktene lignet noe særlig på deres. Nå vet jeg at det er de dere har, og at de ser bedre ut på bilen enn på illustrasjonsbildene.
 #325688  av Neo

Heisann folkens..

Noen her som er interesserte i mørke LED baklykter?.. Da jeg kjøpte tåkelyktene bake måtte jeg kjøpe med baklysene også..
Ser rått ut om du har mørk bil.. koster ca 1500 kr på ebay, selger mine for 1000 kr og ligger enda i eskene sine :) ..
Vedlegg
RL-LX-IS-99-SN-SKa.jpg
RL-LX-IS-99-SN-SKa.jpg (89.26 kiB) Vist 2909 ganger
Sist redigert av Neo den 09 sep 2009 15:52, redigert 1 gang totalt.
 #325693  av QuiNlan

Dette er jo en ond sirkel. Vedkommende som kjøper disse lyktene vil jo finne ut at han og må ha nye tåkelykter bak, også kjøper han det samme sette som du gjorde, også får han et par mørke baklykter til overs, hehe :)
 #325713  av Neo

ja ser du slik på det så er det klart.. men og spraylakkere tåkelysene er heller ingen problem..

om noen er interessert så send pm
 #337317  av Neo

ingen interesse for disse led lyktene? har dem fremdeles, er synd og måtte kaste dem
 #338728  av Neo

dem er solgt